Flyverdragt Hvilke en har jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.720 visninger
21 svar
3 synes godt om
31. oktober 2014

Hanunii

Hej de damer.

Jeg er nu på jagt efter en ny flyverdragt  str. 104 da den min datter har nu ikke vil kunne holde til hele vinteren.

Hvilken en har i købt til jeres Børn?

Jeg har tænkt mig at købe CelaVi flyverdragt men er lidt i tvivl om det skal være denne.

Hun har altid haft Hummel men vil prøve et andet mærke..

er der nogen der har erfaring med denne model  http://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/CeLaVi-flyverdragt-100640

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

I år har Ida en pink fra Reima og en fra Bilka :-) 

Anmeld

31. oktober 2014

modesty

Hanunii skriver:

Hej de damer.

Jeg er nu på jagt efter en ny flyverdragt  str. 104 da den min datter har nu ikke vil kunne holde til hele vinteren.

Jeg har tænkt mig at købe CelaVi flyverdragt men er lidt i tvivl om det skal være denne.

er der nogen der har erfaring med denne model  http://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/CeLaVi-flyverdragt-100640

Vi har haft Ticket to Heaven, Mikk-Line, Ver de Terre og Mini a Ture. Jeg har klart været gladest for Mini a Ture, som har været varmest og mest holdbar. Har købt Mini a Ture flyverdragt og vinterjakke igen i år.

Anmeld

31. oktober 2014

Morgensol

Begge mine piger har hummel. Dem har vi været virkelig glade for i al den tid vi har brugt flyverdragter. Så dem holder vi fast i.  

Anmeld

31. oktober 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har købt Katvig til mine børn i år. De har altid haft Me Too, og dem har jeg været rigtig glade for. 

Anmeld

31. oktober 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Isabell på 5 år har Reima og LEGO Wear og det samme har lillesøster på 2 år

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

31. oktober 2014

Tip!

Jeg har købt en lækker Hummel dragt til min søn i år.. 

Anmeld

31. oktober 2014

bøllen

Vi har ej sikke lej og reima som ekstra

Anmeld

31. oktober 2014

Trekløver(:

Hanunii skriver:

Hej de damer.

Vi har købt lige præcis den flyverdragt Den er rigtig lækker, så håber vi bliver glade for den. 

Anmeld

31. oktober 2014

Nea85

Hanunii skriver:

Hej de damer.

I år har jeg valgt at købe et skisæt fra lego til Clara på 3½. Jeg købte det på nettet til en virkelig god pris i str. 104, og det er rigeligt stort

Hun kan stadig passe sin flyverdragt i str. 98 fra sidste år, men jeg tvivler på, at den kommer til at passe hende hele vinteren, så måske skal vi ud og finde en flyverdragt også (jeg ser lige hvordan behovet er)..

De sidste par år har hun haft molo flyverdragter, og dem har vi været rigtig, rigtig glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.