Hvem skal man invitere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
SØS skriver:

Man skal invitere dem, man har lyst til.

Jeg ville invitere en masse af vores gode venner med og vennerne ville langt overstige familien. Tror faktisk kun vores forældre og søskende/svogere/svigerinder ville komme med fra familien- og så en enkelt kusine, som vi har meget med at gøre. (vi har så desværre ingen bedsteforældre tilbage)

Men jeg ville holde et brag af en fest omgivet af sjove, dejlige mennesker, som VI ønskede med til vores store dag - ikke mennesker, som jeg inviterede af pligt.

Nå ja og vi har rigtig mange gode venner, så vi ville nok ende på 60-70 mennesker. (heraf ca. 18 familiemedlemmer, da tre onkler og to tanter ved nærmere eftertanke også er tætte på os) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak fordi i ville komme med jeres mening

Jeg har det bedst hvis der ikke er for mange mennesker og det må min kæreste kunne forstå. 40 gæster er det antal der ville passe bedst til mig når jeg skal være midtpunkt. Så jeg tænker vi hver især finder dem vi synes der skal med og til sidst sætter det sammen til en gæsteliste med 40 gæster. De fleste venner er fælles venner 

Anmeld

31. oktober 2014

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Tak fordi i ville komme med jeres mening

Jeg har det bedst hvis der ikke er for mange mennesker og det må min kæreste kunne forstå. 40 gæster er det antal der ville passe bedst til mig når jeg skal være midtpunkt. Så jeg tænker vi hver især finder dem vi synes der skal med og til sidst sætter det sammen til en gæsteliste med 40 gæster. De fleste venner er fælles venner 

God idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.