Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
My Sofia
Dichte Sofia
Nola Sofia
Alma Sofia
Silje Sofia
.....
Jeg venter selv en pige Men de navne kan jeg ikke bruge fordi mine veninders piger hedder det. Men jeg er helt vild med dem alle sammen. Synes bestemt at Silje Sofia lyder så sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LLT. skriver: Godmorgen de damer :-) er i dag 40+1 (jaja nogen har sq ikke travlt med at komme ud) og i går aftes sad manden og jeg og kom sådan i tvivl om det nu os var "NAVNET" vi havde fundet til lillesøster.. Vi havde sådan set valgt Thea, men det føles ikke rigtigt længere... det eneste andet vi kan komme på er Lykke, men det er slligevel ikke noget der siger WOW og da vi har en Lærke og Liam i forvejen bliver det måske os lidt plat eller? kan i hjælpe os? hun skal hedde sofia til mellemnavn, det er fast, så det skal passe dertil og så ikke aaaalt for specielt :-) på forhånd tak
Godmorgen de damer :-)
er i dag 40+1 (jaja nogen har sq ikke travlt med at komme ud) og i går aftes sad manden og jeg og kom sådan i tvivl om det nu os var "NAVNET" vi havde fundet til lillesøster.. Vi havde sådan set valgt Thea, men det føles ikke rigtigt længere...
det eneste andet vi kan komme på er Lykke, men det er slligevel ikke noget der siger WOW og da vi har en Lærke og Liam i forvejen bliver det måske os lidt plat eller?
kan i hjælpe os?
hun skal hedde sofia til mellemnavn, det er fast, så det skal passe dertil og så ikke aaaalt for specielt :-)
på forhånd tak
Liva
Lia
Luca
Line
Linea
Lykke
Freia
Anna
Ella
LinneaSivTiliaPil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128