Hjælp til navn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2014

merethe

Profilbillede for merethe
LLT. skriver:

Godmorgen de damer :-)

er i dag 40+1 (jaja nogen har sq ikke travlt med at komme ud) og i går aftes sad manden og jeg og kom sådan i tvivl om det nu os var "NAVNET" vi havde fundet til lillesøster.. Vi havde sådan set valgt Thea, men det føles ikke rigtigt længere...

det eneste andet vi kan komme på er Lykke, men det er slligevel ikke noget der siger WOW og da vi har en Lærke og Liam i forvejen bliver det måske os lidt plat eller?

kan i hjælpe os?

hun skal hedde sofia til mellemnavn, det er fast, så det skal passe dertil og så ikke aaaalt for specielt :-)

på forhånd tak

Mie Sofia

Maja Sofia

Lise Sofia

Astrid Sofia

Anna Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

Ciss

Jeg kan så godt lide navnet Nora. Det synes jeg kunne passe fint til.

Anmeld

30. oktober 2014

jojomama

Linea er det flotteste navn, jeg længe har hørt... Jeg synes bare, det ville være børnemishandling at kalde min søn det 

Anmeld

30. oktober 2014

lineog4

Jeg har 3 børn der starter med L: Liam, Linus og Lia og et det starter med D; Dina og hun har faktisk været lidt fornærmet, hvorfor var det kun hende og gid vi fik et barn til så skulle det starte med D (skal sige både min mand og jeg starter med L også), så jeg ville nok hvis jeg kunne lide et navn vælge et med L, hvis jeg var dig. Prrsonligt kan jeg med L lide:

Lina, Lea, Livia, Liva

og med andre bogstaver:

Dana, Dea, Molly, Mona og måske lidt uden for stil; Ursula, Saga og Suleima

Anmeld

30. oktober 2014

Alexander&Lærke

Jeg tænker lige Liv, det tror jeg vores lillesøster skal hedde hvis vi skulle få en engang, vi har nemlig også en Lærke.

Syntes i skal fortsætte med L når i nu har 2. 

Jeg har altid følt mig snydt da min lillebror havde 2 navne og jeg kun 1, har ofte tænkt på at føre et navn mere til. Det har jeg så fået for 3 md siden.

Og jeg føler mig meget mere hel nu.

Anmeld

30. oktober 2014

IngenKoPåIsen

Lærke, Liam og Line, Melissa, Olivia, Andrea, Kamilla, Frida, Amanda, Freja, Ida eller Amalie :-)

Anmeld

30. oktober 2014

Frk-Lotusblomst

Vi var inde på Lina Sofia da vi ventede Sofia Som blev en Sofia Lilje

synes også så i skal blive ved L navnene  

Lilje

Lina

Livia

Liva

Anmeld

30. oktober 2014

Lunae

LLT. skriver:

Godmorgen de damer :-)

er i dag 40+1 (jaja nogen har sq ikke travlt med at komme ud) og i går aftes sad manden og jeg og kom sådan i tvivl om det nu os var "NAVNET" vi havde fundet til lillesøster.. Vi havde sådan set valgt Thea, men det føles ikke rigtigt længere...

det eneste andet vi kan komme på er Lykke, men det er slligevel ikke noget der siger WOW og da vi har en Lærke og Liam i forvejen bliver det måske os lidt plat eller?

kan i hjælpe os?

hun skal hedde sofia til mellemnavn, det er fast, så det skal passe dertil og så ikke aaaalt for specielt :-)

på forhånd tak

Lykke er da SÅ fint og jeg synes ikke at det plat

Anmeld

31. oktober 2014

LLT.

Tusind tak for svar alle sammen vi er ikke kommet sååå meget tættere endnu, måske det bare er nemmere når man ser babyen? de andre gange har det bare været bestemt inden 

men nå ser så heller ikke ud til at lillesøster har tænkt sig og komme ud sådan foreløbig!!!! 

Anmeld

31. oktober 2014

Alexander&Lærke

Alexander&Lærke skriver:

Jeg tænker lige Liv, det tror jeg vores lillesøster skal hedde hvis vi skulle få en engang, vi har nemlig også en Lærke.

Syntes i skal fortsætte med L når i nu har 2. 

Jeg har altid følt mig snydt da min lillebror havde 2 navne og jeg kun 1, har ofte tænkt på at føre et navn mere til. Det har jeg så fået for 3 md siden.

Og jeg føler mig meget mere hel nu.

Jeg glemte telt at kommentere navnet Lykke. Det ville bestemt også passe godt til jeres lillesøster. Min skønne mormor hed Lykke. Så for mig er navnet et tegn på noget godt og dejligt. 

Det er heller ikke særligt brugt, hvilke enligt er synd. Min egen datter lærkes navn kom jeg i tanke om via en af mine veninders niece og faktisk hedder lillesøsterne til den Lærke, Lykke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.