Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælper flyttefolk med at få de store møbler i de rigtige rum?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sandratoft skriver: Hjælper flyttefolk med at få de store møbler i de rigtige rum?
Mener det er en ekstra service og som koster ret meget
Jeg skal flytte på fredag, og vi har en flyttemand der kommer og jeg har lånt flyttekasser af ham og han sætter alle møblerne i de 'rigtige' rum og på de rigtige etager
Vi skal også snart flytte og har talt med 2 selskaber som begge siger selvfølgelig sætter de de store møbler ind i de forskellige rum som du beder om Og det koster ikke ekstra.
Dianabk skriver: Vi skal også snart flytte og har talt med 2 selskaber som begge siger selvfølgelig sætter de de store møbler ind i de forskellige rum som du beder om Og det koster ikke ekstra.
Hvad hedder de firmaer?
OscarsMor skriver: Jeg skal flytte på fredag, og vi har en flyttemand der kommer og jeg har lånt flyttekasser af ham og han sætter alle møblerne i de 'rigtige' rum og på de rigtige etager
Må jeg få navnet og prisen?
Og fik i en pris?
Jeg tror du kan få dit svar ved at ringe til et flyttefirma
Vil nok råde dig til at ringe til nogle stykker og spørge ang pris og møbel-opsætning...
Der er MEGET forskel på prisen nemlig. (Og servicen)
Hvor i landet er det?
Bshizzle skriver: Jeg tror du kan få dit svar ved at ringe til et flyttefirma Vil nok råde dig til at ringe til nogle stykker og spørge ang pris og møbel-opsætning... Der er MEGET forskel på prisen nemlig. (Og servicen) Hvor i landet er det?
Det er i Aarhus vil nemlig gerne vide hvilke firmaer folk har bedst erfaring med, da det er lidt af en jungle
Vi har brugt 3x34, de bragte møbler og kasser til de rigtige rum. De hjalp endda med at samle et meget tungt spisebord. De aflønnes pr time.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128