Eksperthjælp: Min mands pik er for lille!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.593 visninger
0 svar
3 synes godt om
28. oktober 2014

Vivi Hollænder

jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.

problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.

han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.

probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)

hvad skal jeg gøre? Vi har prøvet forskellige stillinger, men mange kan ikke engang lade sig gøre, fordi hans pik er for kort så i mange stillinger ryger den ud hele tiden..,.
Håber du kan hjælpe..

På forhånd mange tak for hjælpen!

Vivis svar

Kære Anonyme
Der er desværre ingen midler eller metoder, som kan gøre din mands penis væsentlig større.

Hvis din mand er overvægtig, vil et vægttab hjælpe. Der kan skjule sig flere cm. i det fedt, der lejrer sig omkring roden.

Jeg vil anbefale jer begge at træne bækkenbunden. Du vil blive bedre til at klemme om hans pik, få større følsomhed og derved blive bedre til at mærke den. Han vil få mere føling med sin rejsning og der er gode chancer for at erektionen bliver kraftigere og derved fylder mere.

I kan finde en nem anvisning på bækkenbundstræning til både mænd og kvinder.på min hjemmeside www.bedresexliv.dk - find menupunktet ”pas på din bækkenbund” ude til venstre på forsiden.

Prøv evt. med noget sexlegetøj. En god stor dildo kan også give dig fornemmelsen af at være fyldt ud. Inddrag den i jeres fælles leg og lad din mand være med til at styre den.

Glæd dig over at han er god med fingre og tunge og nyd at han tilfredsstiller dig.

Det er forståeligt, at du gerne vil prøve en stor pik, men store pikke er ingen garanti for god sex og prisen kan meget nemt blive alt for høj, hvis det indebærer utroskab og risiko for krise og splittelse i jeres lille familie.

Kærligst
Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.