En stor Jungle i handicap verden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2014

Stjerneskud84

Hvad fejler din datter hvis jeg må spørge? Håber alt går som i ønsker. Min søn elsker også risengrød og får det ofte. Så er det også nemt og lave :p 

Risengrød er guf... 

Du kan læse om det i denne tråd her...  https://www.baby.dk/debat/250371pi1/boern-med-handicap/fra-hypermobil-til-handicappet-langt.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Elgaard73

Nu ved jeg ikke hvilket sygehus I er tilknyttet, men ved at f.eks Riget har en vejleder/sagsbehandler som kan hjælpe forældre med netop alt det omkring tilskud og tilbud. Har du undersøgt om jeres sygehus evt. har det? Det vil jeg da næsten tro et det har.

Anmeld

29. oktober 2014

Stjerneskud84

Nu ved jeg ikke hvilket sygehus I er tilknyttet, men ved at f.eks Riget har en vejleder/sagsbehandler som kan hjælpe forældre med netop alt det omkring tilskud og tilbud. Har du undersøgt om jeres sygehus evt. har det? Det vil jeg da næsten tro et det har.

Jeg spurgte lægen på sygehuset om de forskellige tilskud, bevillinger osv... Det vidste han ikke ret meget om, snakkede ikke om sagsbehandler... 

Jeg ved når min datter har fået en plads i en børnehave, så kommer der en sagsbehandler på, som går ind og hjælper med det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.