Odder barnevogn m. X-dream i wv up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2014

Kløver

2babygirls skriver:

Vi har en up (og en golf 6) og har stol 2 og 3 af rømer, og der er altså fiiiiint plads. Og min mand er 180 cm høj 

Okay jeg ved kun nu min veninde har store problemer i deres up  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Rockertand

Smilet skriver:

Hej

er der nogle der har erfaring med barnevogn (gerne odder m. X-dream stel). I en wv up. Jeg er ved at købe ny bil og har forelsket mig i en wv up move. Dog tænker jeg at vi også er igang med projekt baby og derfor er det jo meget smart nu at tænke om der kan være en barnevogn i. Jeg har set den video på youtube hvor han klapper alt sammen og får det til at være der. Men jeg er ikke vild med at skulle slå barnvognskasdrn sammen. Nogle der har er erfaring med det? 

Hvorfor købe en bil, der er for lille før man overhovedet tager den i brug? Hvis der er noget, man får brug for, når man får børn, er det i hvert fald plads.

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

Rockertand skriver:

Hvorfor købe en bil, der er for lille før man overhovedet tager den i brug? Hvis der er noget, man får brug for, når man får børn, er det i hvert fald plads.

Øhhhh spørgsmålet går jo netop på om den er for lille!

Anmeld

29. oktober 2014

Rockertand

Smilet skriver:

Øhhhh spørgsmålet går jo netop på om den er for lille!

Det er den... 

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

Rockertand skriver:

Det er den... 

Har du da en?

Anmeld

29. oktober 2014

An&Jo

Vi har en fiesta som er lige en størrelse større end up og de andre små biler.. 

Vi kan sagtens putte en barnevogn i bagagerummet, og have plads til autostol på bagsædet, men der er heller ikke plads til mere end det.. Det vil sige at skal vi på weekend, så er det ligefør at vi skal køre i to biler.. Vi har ikke barnevogn med mere, men jeg har haft min veninde og hendes datter med, samt barnevogn, og bare de ting vi shoppede den dag måtte stå på sædet, fordi barnevognen fyldte bagagerummet ud.. 

Vi har selv to børn på 4 og 6 og når vi skal på weekend, så skal bilen virkelig pakkes rigtigt for at have plads til det hele.. Da vi skulle sydpå, måtte vi have en kuffert i svigernes bil, fordi vi ikke havde plads i vores egen bil.. 

Så ja, jeg vil sige at en up er for lille som familie bil, og det er vores fiesta også.. den dag det lykkes os at stå med en positiv test, er vi nødt til at købe ny bil igen, fordi barnevognen kommer til at fylde så meget, og jeg vil IKKE have stellet til at hænge bag på bilen.. 

Anmeld

29. oktober 2014

MyLove E

Smilet skriver:

Hej

er der nogle der har erfaring med barnevogn (gerne odder m. X-dream stel). I en wv up. Jeg er ved at købe ny bil og har forelsket mig i en wv up move. Dog tænker jeg at vi også er igang med projekt baby og derfor er det jo meget smart nu at tænke om der kan være en barnevogn i. Jeg har set den video på youtube hvor han klapper alt sammen og får det til at være der. Men jeg er ikke vild med at skulle slå barnvognskasdrn sammen. Nogle der har er erfaring med det? 

Vi har en op og jeg ELSKER den.. Og det er fint de viser i den film at der kan være en barnevogn der i.

MEN tror mig når du har pillet den fra hinanden to gange, så gider du ikke det mere...

Men er det som bil Nr 2 Jep så køb den med det samme 

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

An&Jo skriver:

Vi har en fiesta som er lige en størrelse større end up og de andre små biler.. 

Vi kan sagtens putte en barnevogn i bagagerummet, og have plads til autostol på bagsædet, men der er heller ikke plads til mere end det.. Det vil sige at skal vi på weekend, så er det ligefør at vi skal køre i to biler.. Vi har ikke barnevogn med mere, men jeg har haft min veninde og hendes datter med, samt barnevogn, og bare de ting vi shoppede den dag måtte stå på sædet, fordi barnevognen fyldte bagagerummet ud.. 

Vi har selv to børn på 4 og 6 og når vi skal på weekend, så skal bilen virkelig pakkes rigtigt for at have plads til det hele.. Da vi skulle sydpå, måtte vi have en kuffert i svigernes bil, fordi vi ikke havde plads i vores egen bil.. 

Så ja, jeg vil sige at en up er for lille som familie bil, og det er vores fiesta også.. den dag det lykkes os at stå med en positiv test, er vi nødt til at købe ny bil igen, fordi barnevognen kommer til at fylde så meget, og jeg vil IKKE have stellet til at hænge bag på bilen.. 

Tusind tak for dit svar   Jeg vil heller ikke have stellet hængende uden på.  Jeg er helt med på at der ikke er meget plads og at det skal pakkes godt i sådanne en bil. Dog synes jeg at det ser ud til at der burde være okay plads i den da der i move udgaven som jeg kigger på, er ekstra dybde i bagagerummet. Men når man ikke har nogle af tingene endnu er det svært at prøve af.  

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

MyLove E skriver:

Vi har en op og jeg ELSKER den.. Og det er fint de viser i den film at der kan være en barnevogn der i.

MEN tror mig når du har pillet den fra hinanden to gange, så gider du ikke det mere...

Men er det som bil Nr 2 Jep så køb den med det samme 

Men kan der kun være en barnevogn i den hvis man splitter den som i den video? Jeg tænker bare at i den udgave der hedder up! Move der er et ekstra rum under pladen i bagagerummet. Altså ned i dybden. Hvis man fjerner den plade og bruger hele pladsen kan den så ikke være der uden at klappe overdelen sammen? 

Anmeld

29. oktober 2014

Rockertand

Smilet skriver:

Har du da en?

Nej, jeg kører i en stor lækker flyder. Erfaringen stammer fra venner, har dog lige haft en tilsvarende som lånebil, og det var rent ud sagt ulideligt, og vi har en X-Dream, som jeg absolut ikke gider klappe sammen hele tiden i en alt for lille bil, så det er lækkert bare at smide den ind bagi og afsted, tro mig, I bliver SÅ trætte af det i længden, og jeg har erfaring fra 3 børn og 3 vidt forskellige biler, dog ikke en så lille Som Up'en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.