Odder barnevogn m. X-dream i wv up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. oktober 2014

SS82

Hej

er der nogle der har erfaring med barnevogn (gerne odder m. X-dream stel). I en wv up. Jeg er ved at købe ny bil og har forelsket mig i en wv up move. Dog tænker jeg at vi også er igang med projekt baby og derfor er det jo meget smart nu at tænke om der kan være en barnevogn i. Jeg har set den video på youtube hvor han klapper alt sammen og får det til at være der. Men jeg er ikke vild med at skulle slå barnvognskasdrn sammen. Nogle der har er erfaring med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Pigent

Jeg kender ikke noget til en barnevogn i up, udover den video. 

Hvis jeg var dig ville jeg overveje den engang til.

Der kun to seler på bagsædet og det synes jeg er et minus ved de små biler. 

Har i en anden bil som er større end en up for så ser jeg ikke noget problemer i at du har en lille bil.

Jeg ville sælge vælge Vw polo, Suzuki swift, Opel corsa eller Toyota yaris.  

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

Pigent skriver:

Jeg kender ikke noget til en barnevogn i up, udover den video. 

Hvis jeg var dig ville jeg overveje den engang til.

Der kun to seler på bagsædet og det synes jeg er et minus ved de små biler. 

Har i en anden bil som er større end en up for så ser jeg ikke noget problemer i at du har en lille bil.

Jeg ville sælge vælge Vw polo, Suzuki swift, Opel corsa eller Toyota yaris.  

Tusind tak for dit svar. Men hvad skal jeg bruge flere seler til? 

Anmeld

29. oktober 2014

Cederstrom01

Vi har en UP og har lige købt Odder barnevogn med x-Dream stel. Mest på grund af videoen der viser at den kan være der, men vi tænker heller ikke at slå kassen sammen hver gang. Tror sagtens at den kan være der alligevel. 

Jeg har desværre ikke fået vognen hjem, så har ikke haft mulighed for at prøve det efter endnu. 

Hvis der ikke er andre der kan svare på spørgsmålet, så vil jeg gerne vende tilbage når jeg får det prøvet efter  

Anmeld

29. oktober 2014

Kløver

Smilet skriver:

Hej

er der nogle der har erfaring med barnevogn (gerne odder m. X-dream stel). I en wv up. Jeg er ved at købe ny bil og har forelsket mig i en wv up move. Dog tænker jeg at vi også er igang med projekt baby og derfor er det jo meget smart nu at tænke om der kan være en barnevogn i. Jeg har set den video på youtube hvor han klapper alt sammen og får det til at være der. Men jeg er ikke vild med at skulle slå barnvognskasdrn sammen. Nogle der har er erfaring med det? 

Vil ikke anbefale de små citybiler, både pga barnevogn men især autostolsdelen, der er ikke meget plads hverken til sædet eller til når barnet skal ind og ud

Anmeld

29. oktober 2014

Pigent

Smilet skriver:

Tusind tak for dit svar. Men hvad skal jeg bruge flere seler til? 

Hvis i får flere børn eller skal ude og kører også have familie/venner med  Er glad for jeg valgte en med 3 seler bagi og jeg har ikke børn endnu

Anmeld

29. oktober 2014

2babygirls

Maja84 skriver:

Vil ikke anbefale de små citybiler, både pga barnevogn men især autostolsdelen, der er ikke meget plads hverken til sædet eller til når barnet skal ind og ud

Vi har en up (og en golf 6) og har stol 2 og 3 af rømer, og der er altså fiiiiint plads. Og min mand er 180 cm høj 

Anmeld

29. oktober 2014

2babygirls

Smilet skriver:

Hej

Vi nåede aldrig at teste vores Odder i up'en, men jeg ville ikke købe en up som bil nr 1. Vi har også en golf 6, og der skulle vi også have hjul af, og det er mere end rigeligt, når vejret skifter 

så jeg ville anbefale en golf (5/6) str bil som minimum.

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

Cederstrom01 skriver:

Vi har en UP og har lige købt Odder barnevogn med x-Dream stel. Mest på grund af videoen der viser at den kan være der, men vi tænker heller ikke at slå kassen sammen hver gang. Tror sagtens at den kan være der alligevel. 

Jeg har desværre ikke fået vognen hjem, så har ikke haft mulighed for at prøve det efter endnu. 

Hvis der ikke er andre der kan svare på spørgsmålet, så vil jeg gerne vende tilbage når jeg får det prøvet efter  

Det må du rigtig gerne 

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

2babygirls skriver:

Vi nåede aldrig at teste vores Odder i up'en, men jeg ville ikke købe en up som bil nr 1. Vi har også en golf 6, og der skulle vi også have hjul af, og det er mere end rigeligt, når vejret skifter 

så jeg ville anbefale en golf (5/6) str bil som minimum.

Ok tak for dit svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.