HG fjernundervisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2015

MomInTheMaking

Chrisj skriver:

Det er ikke korrekt. Eksamenerne foregår online.

Det er ikke helt sandt.

Jeg tager fjernundervisning og alle mine mundtlige eksaminer har foregået på den skole jeg er tilknyttet.

så det må være forskelligt fra skole til skole hvordan de gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

mortilfreja

Chrisj skriver:

Det begrænser visse menneskers uddannelsesmuligheder, da det ikke er alle der egner sig til en gymnasial uddannelse. EUX bør efter min mening ikke være obligatorisk.

Det er jo en kombination der er lavet så der er lidt for enhver og er sikker på at alle vil kunne klare den

Anmeld

2. marts 2015

Chrisj

Det er jo en kombination der er lavet så der er lidt for enhver og er sikker på at alle vil kunne klare den

Fagligt svage personer vil højst sandsynligt ikke kunne klare at have fag på A- og B-niveau. Jeg har selv dysleksi og vil aldrig kunne bestå matematik på B-niveau, hvilket desværre bliver et krav.

Anmeld

2. marts 2015

mortilfreja

Chrisj skriver:

Fagligt svage personer vil højst sandsynligt ikke kunne klare at have fag på A- og B-niveau. Jeg har selv dysleksi og vil aldrig kunne bestå matematik på B-niveau, hvilket desværre bliver et krav.

Lærerne er til for at hjælpe eleverne igennem.. Ikke for at dumpe dem..

Man kan hvad man vil, efter min mening.

Havde ikke gået i skole i 20 år men bestod både B og A niveau og jeg var bestemt ik en haj i folkeskolen 

Anmeld

2. marts 2015

Chrisj

Lærerne er til for at hjælpe eleverne igennem.. Ikke for at dumpe dem..

Man kan hvad man vil, efter min mening.

Havde ikke gået i skole i 20 år men bestod både B og A niveau og jeg var bestemt ik en haj i folkeskolen 

For personer som er fagligt svage, er det ikke nok at ville det.

Den nye reform rammer de svage elever, og jeg synes personligt det er virkelig ærgerligt, at man frarøver dem muligheden for at tage en kontoruddannelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.