Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg overvejer at læse HG via fjernundervisning, men har hørt dårligt om forløbet hos Niels Brock.
Er der andre skoler, som udbyder forløbet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min veninde er lige startet på et online forløb hos Skive Handelsskole.
Madina skriver: Min veninde er lige startet på et online forløb hos Skive Handelsskole.
Hvordan foregår mundtlig eksamen?
Spirrevippen skriver: Hvordan foregår mundtlig eksamen?
Der skal du møde på den skole du er tilknyttet eller den skole som har tilknyttet fagene.....
Og møde hvis der evt er nogle andre ting der er mødepligt til det er det eks på hf fjernstudienogle steder
Nystart skriver: Der skal du møde på den skole du er tilknyttet eller den skole som har tilknyttet fagene..... Og møde hvis der evt er nogle andre ting der er mødepligt til det er det eks på hf fjernstudienogle steder
Det er ikke korrekt. Eksamenerne foregår online.
Jeg har taget HG på fjernundervisning på Niels Brock og synes det var et rigtig godt forløb med dygtige og hjælpsomme lærere.
Du vælger selv om du vil tage eksamen online eller møde op fysisk
Så vidt jeg har forstået bliver HG til EUX fra august.
ES90 skriver: Så vidt jeg har forstået bliver HG til EUX fra august.
Ja, desværre.
Chrisj skriver: Ja, desværre.
Hvorfor synes du at det er skidt? Det åbner op for mange flere muligheder
mortilfreja skriver: Hvorfor synes du at det er skidt? Det åbner op for mange flere muligheder
Det begrænser visse menneskers uddannelsesmuligheder, da det ikke er alle der egner sig til en gymnasial uddannelse. EUX bør efter min mening ikke være obligatorisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128