Krav til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2014

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvilken krav havde i da i købte barnevogn? 

Jeg tænker selv de her ting 

Langt liggemål

Fuld understøttet/må ikke begynde og hænge

Kaleche hvor der enten er en stang eller knap der skal trykkes ind før man ligger den ned/den må ikke begynde og blive blød og hænge 

Rust frit stel 

Må ikke have træbund 

Må ikke koste det helt vilde, da jeg fx synes odder er vildt dyr når man tænker på der ikke følger noget med til

Må ikke indholde skadelige stoffer 

Skal helst have punktfri hjul (man kan jo altid købe nogle ved siden af) 

Må ikke være brugt 

Jeg har endnu ikke fundet en barnevogn der lever op til de krav... Kan i finde en??? 

Jeg har fortrudt meget at stoffet i vores barnevogn ikke kan tages af os vaskes så måske du også skal have det med i dine tanker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja det var et råd tak for det

Kan Emmaljungas barnevogns kasse klappes sammen? Jer med Emmaljunga kan i fortælle eller vise med billede hvor meget en emmaljunga kan klappes sammen uden hjul på

Anmeld

29. oktober 2014

Mom2

Ja det var et råd tak for det

Kan Emmaljungas barnevogns kasse klappes sammen? Jer med Emmaljunga kan i fortælle eller vise med billede hvor meget en emmaljunga kan klappes sammen uden hjul på

Du kan klappe kassen lige så meget sammen som en Odder, Basson, Trille mv. det fylder en lille smule mere fordi den har et par (lad os kalde dem) meder under så den kan vippe, når den står på gulvet, men vi snakket en 5 cm.

Stellet fylder lige så meget som almindelig stel til Odder, Basson mv. Du kan se målene på stellene inde på deres hjemmeside. Letvægtsstellet fylder lidt mindre i længden, men er tilgengæld en smule højere når det er klappet sammen.

Vil lige tilføje at du nemt kan tage stoffet af kassen og vaske det, når det trænger

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Du kan klappe kassen lige så meget sammen som en Odder, Basson, Trille mv. det fylder en lille smule mere fordi den har et par (lad os kalde dem) meder under så den kan vippe, når den står på gulvet, men vi snakket en 5 cm.

Stellet fylder lige så meget som almindelig stel til Odder, Basson mv. Du kan se målene på stellene inde på deres hjemmeside. Letvægtsstellet fylder lidt mindre i længden, men er tilgengæld en smule højere når det er klappet sammen.

Vil lige tilføje at du nemt kan tage stoffet af kassen og vaske det, når det trænger

Okay

Anmeld

30. oktober 2014

Stumpen

Vores eneste krav var liggemål..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.