Hvilken krav havde i da i købte barnevogn? 
Jeg tænker selv de her ting
Langt liggemål
Fuld understøttet/må ikke begynde og hænge
Kaleche hvor der enten er en stang eller knap der skal trykkes ind før man ligger den ned/den må ikke begynde og blive blød og hænge
Rust frit stel
Må ikke have træbund
Må ikke koste det helt vilde, da jeg fx synes odder er vildt dyr når man tænker på der ikke følger noget med til
Må ikke indholde skadelige stoffer
Skal helst have punktfri hjul (man kan jo altid købe nogle ved siden af)
Må ikke være brugt
Jeg har endnu ikke fundet en barnevogn der lever op til de krav... Kan i finde en???
Mine krav var at den havde stort ligge mål, god udluftning og at jeg synes den var pæn.
Vi endte med en Emmaljunga, da der ikke er træ bund og ventilation som kan åbes og lukkes som der er behov for, god ventilation i kalechen og lufthjul.
Trods der ikke er afstivere og min datter har hængt i kalechen hænger den ikke, lufthjulene er på trods af hvad de har været igennem, ikke været punkteret en eneste gang og den hænger ikke det mindste, da vi har passet på stellet og indstillet det korrekt.
Det der med at den skal være fuldt understøtte, så den ikke hænger, det skal du bare vide, at en fuldt understøtte også kan komme til, da det er et led i stellet som får den til at hænge og ikke har noget at gøre med om den er understøttet eller ej... Bare til info..
Anmeld