Skruk, pco, måske gravid - men ingen symptomer ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
5 svar
6 synes godt om
26. oktober 2014

NT

Ja....

Nu fik jeg taget mig sammen til at få oprettet en profil - efter et par mdr luren, på hjemmesiden. 

Lidt om mig - Jeg er snart 29, er sammen med manden i mit liv. og vi har besluttet os for, at vi nu er klar til et lille mirakel.

Jeg fik for nogle år siden konstateret PCO - og har derfor haft i bagtankerne at min fertilitet ej er den bedste.

Jeg smed ppillerne for godt 2 mdr siden nu. Lykken er så - at jeg onsdag den 15 oktober var til gynækolog, som fortalte at alle mine blodprøver, samt scanning var fuldstændig normale (Jeg har ændret kostvaner og øget motion det sidste stykke tid) - og dette simpelthen har været grunden til en normalisering i både blodprøver og æggestokke. Oveni denne glædelig nyhed, fik jeg af vide, at jeg havde æggeløsning 2 dage (Han kunne se det på scanningen) altså d.17 okt. Så jeg tog glad jeg til kæresten og vi gjorde hvad vi kunne - fra onsdag til lørdag ...

Nu sidder jeg her, en smule desperat - over, at jeg intet kan mærke! Ingen symptomer på en evt graviditet. Ja - jeg ved jeg først skal teste d.2 Nov - havde allerede ægløsning på 8 dag, så tror min cyklus er en smule kortere en normalt.

Nu er mit spørgsmål - fik nogle af jer symptomer sent, og er der nogle af jer hvor det tog lang tid at blive gravid på trods af ægløsningtest ??

Varme hilsner fra den ret så skruke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Lililili

Der er mange der slet ikke får symptomer, så det kan du ikke regne med. Krydser fingre for den er der 

Anmeld

26. oktober 2014

NT

Det er jeg glad for, at du skriver... :-)

Og det er jo bare mig, som er så opsat på at blive gravid - og oven i det, endelig har en æggeløsning. 

Men tak - jeg prøver at holde ud en uge mere. Og så tage en test :-)

Anmeld

26. oktober 2014

Lililili

NT skriver:

Det er jeg glad for, at du skriver... :-)

Og det er jo bare mig, som er så opsat på at blive gravid - og oven i det, endelig har en æggeløsning. 

Men tak - jeg prøver at holde ud en uge mere. Og så tage en test :-)

Jeg har selv pco, første gang tog det 2 år. Vil dog sige, at fra vi fik at vide jeg har pco og kunne leve efter det, gik der 2 mdr. Her anden gang var det i første hug. Første gang havde jeg kvalme og øget lugtesans ca uge 7-8 stykker, og denne gang lidt tidligere. Men som sagt er der mange der ikke får symtomer, og puhaaa hvor gad jeg godt være en af dem  

Anmeld

26. oktober 2014

NT

LiLyKa skriver:

Jeg har selv pco, første gang tog det 2 år. Vil dog sige, at fra vi fik at vide jeg har pco og kunne leve efter det, gik der 2 mdr. Her anden gang var det i første hug. Første gang havde jeg kvalme og øget lugtesans ca uge 7-8 stykker, og denne gang lidt tidligere. Men som sagt er der mange der ikke får symtomer, og puhaaa hvor gad jeg godt være en af dem  

Hvor glæder det mig dog - at høre at det lykkedes for jer - på trods af PCO. Og ja, du har sikkert ret - alle symptomer vil man sikkert gerne være for uden, når de så kommer. Men når man nu sidder her som jeg - temmelig desperat, så venter jeg bare på et lille tegn.. 

Det er ikke nemt at være skruk - og utålmodig 

Anmeld

28. oktober 2014

natashalarsen

Med min 1 fik jeg ingen. Så nåede helt hen i uge 16+6 det var til en nf .

2 gravidtet mærkede jeg efter æl og testede positiv 3+2. Havde så ondt i mine bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.