Ja....
Nu fik jeg taget mig sammen til at få oprettet en profil - efter et par mdr luren, på hjemmesiden.
Lidt om mig - Jeg er snart 29, er sammen med manden i mit liv. og vi har besluttet os for, at vi nu er klar til et lille mirakel.
Jeg fik for nogle år siden konstateret PCO - og har derfor haft i bagtankerne at min fertilitet ej er den bedste.
Jeg smed ppillerne for godt 2 mdr siden nu. Lykken er så - at jeg onsdag den 15 oktober var til gynækolog, som fortalte at alle mine blodprøver, samt scanning var fuldstændig normale (Jeg har ændret kostvaner og øget motion det sidste stykke tid) - og dette simpelthen har været grunden til en normalisering i både blodprøver og æggestokke. Oveni denne glædelig nyhed, fik jeg af vide, at jeg havde æggeløsning 2 dage (Han kunne se det på scanningen) altså d.17 okt. Så jeg tog glad jeg til kæresten og vi gjorde hvad vi kunne - fra onsdag til lørdag
...
Nu sidder jeg her, en smule desperat - over, at jeg intet kan mærke! Ingen symptomer på en evt graviditet. Ja - jeg ved jeg først skal teste d.2 Nov - havde allerede ægløsning på 8 dag, så tror min cyklus er en smule kortere en normalt.
Nu er mit spørgsmål - fik nogle af jer symptomer sent, og er der nogle af jer hvor det tog lang tid at blive gravid på trods af ægløsningtest ??
Varme hilsner fra den ret så skruke 

Anmeld