Fornemmer ungerne ikke kulde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Marco2

Emily blev imorges iklædt tøj og gummistøvler. Inden længe drønede hun rundt i bare tæer. Jeg puttede hende i sandaler hvorefter hun max en halv time senere havde afklædt sig både sandaler, bukser og trøje. Altså kun iført ble og body. Jeg kan nu igen gå ud og klæde hende på men jeg ved at hun tager det af inden der er gået ret lang tid. 

Så mit sp. går på om ikke hun fryser? Føler hun ikke at det er koldt? Der er stadig dug på græsset og hendes fødder er da kolde. Men hun bliver sur hvis jeg putter sko på hende. Hun kan selv åbne døren og jeg synes det er lidt voldsomt at låse for at holde hende inde. Det er jo supergodt vejr så terrassedøren vil jeg da gerne ha' til at stå åben....

AG - snart på vej til polterabend i Kbh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Tynen

Jeg har faktisk selv tænkt over det spørgsmål et par gange efterhånden!
-Specielt da manden havde taget Stella med ud og vaske bil iført sandaler, trøje og knickers
Hun var DRIVVÅD! Virkelig! Og det var bare mega koldt i vejret.
Alligevel skreg og hvinede ungen da den onde mor promte tog hende under armen for at iklæde hende tørt tøj, regntøj og gummistøvler.
Der gik ikke længe før hun selvfølgelig havde smidt regntøjet uden at manden reagerede 

Hvilket leder mig til mit næste spørgsmål - Fornemmer mænd ikke kulde eller situationsfornemmelser?

Trine - Snart på vej til bryllup i Balling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2009

Muffinmus

hmm, nej ikke på samme måde.
Derfor børn skal være ret store for f.eks at bade i koldt vand osv...fordi de ikke reagere nok på kulden lige som voksne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.