Anonym skriver:
Vi putter heller ikke på sofaen.. Og når vi holder i hånd, maser han mine negle som han ved at jeg hader. Han har det med at spille pauseklovn når noget blir ubehageligt for ham, for at flytte fokus.. Snakkede med ham i går, og sagde at jeg synes vi skulle ta i parterapi. Det ville han gerne. Men han regnede også med at når jeg havde født ville det blive nemmere.. 
Så sagde jeg at så tror jeg han blir slemt skuffet.. Der er ikke noget der er nemmere med at spædbarn. Vi aner jo ikke hvad hun er for en, og vi har altså 3 børn (tilsammen) i forvejen som vi også skal have med i det hele..
Hvordan der det gået siden dette indlæg? Virkede det med parterapi?
Det er så svært med sex i graviditet.. Jeg en 27+3 nu, og har rigtig meget lyst. Men vi kommer fra en periode hvor jeg ikke har haft lyst, og nu er det pludselig lidt grænseoverskridende at skulle ligge op til sex. Og egentlig tror jeg ligesom dig, at det også er behovet for at mærke at han vil mig jeg mangler. Så nu vil jeg prøve at tage de chancer der naturligt opstår i løbet af dagen - holde i hånd, ae ham, kramme, putte osv. Hvis det medfører sex så fint, og ellers har jeg som minimum vist ham, at jeg gerne vil ham og elsker ham.. .
Anmeld