Han gider ikke engang røre ved mig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Vi putter heller ikke på sofaen.. Og når vi holder i hånd, maser han mine negle som han ved at jeg hader. Han har det med at spille pauseklovn når noget blir ubehageligt for ham, for at flytte fokus.. Snakkede med ham i går, og sagde at jeg synes vi skulle ta i parterapi. Det ville han gerne. Men han regnede også med at når jeg havde født ville det blive nemmere.. 

Så sagde jeg at så tror jeg han blir slemt skuffet.. Der er ikke noget der er nemmere med at spædbarn. Vi aner jo ikke hvad hun er for en, og vi har altså 3 børn (tilsammen) i forvejen som vi også skal have med i det hele.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

jenny4

Anonym skriver:

Vi putter heller ikke på sofaen.. Og når vi holder i hånd, maser han mine negle som han ved at jeg hader. Han har det med at spille pauseklovn når noget blir ubehageligt for ham, for at flytte fokus.. Snakkede med ham i går, og sagde at jeg synes vi skulle ta i parterapi. Det ville han gerne. Men han regnede også med at når jeg havde født ville det blive nemmere.. 

Så sagde jeg at så tror jeg han blir slemt skuffet.. Der er ikke noget der er nemmere med at spædbarn. Vi aner jo ikke hvad hun er for en, og vi har altså 3 børn (tilsammen) i forvejen som vi også skal have med i det hele.. 

Hvordan der det gået siden dette indlæg? Virkede det med parterapi?

Det er så svært med sex i graviditet.. Jeg en 27+3 nu, og har rigtig meget lyst. Men vi kommer fra en periode hvor jeg ikke har haft lyst, og nu er det pludselig lidt grænseoverskridende at skulle ligge op til sex. Og egentlig tror jeg ligesom dig, at det også er behovet for at mærke at han vil mig jeg mangler. Så nu vil jeg prøve at tage de chancer der naturligt opstår i løbet af dagen - holde i hånd, ae ham, kramme, putte osv. Hvis det medfører sex så fint, og ellers har jeg som minimum vist ham, at jeg gerne vil ham og elsker ham..   .

Anmeld

23. februar 2015

April-baby

Du ikke den eneste, jeg er i uge 34, og her er der heller ingen sexliv overhoved. Dig ksn jeg heller ikke, men vi kysser sådan i ny og næ, mine tanker har været at han måske er mig utro, og derfor får jeg så mareridt det vil sige ingen søvn til mig.. Prøv at lægge mærke til om der er andre ting som er anderledes, herhjemme sidder han virkelig meget med sin mobil hele tiden. Fra han står op til han går på arbejde, siger jeg noget, bliver han godt sur. Så prøv at lægge mærke til om der er noget andet som er anderledes. (:

Anmeld

8. marts 2015

Zenia's mor

April-baby skriver:

Du ikke den eneste, jeg er i uge 34, og her er der heller ingen sexliv overhoved. Dig ksn jeg heller ikke, men vi kysser sådan i ny og næ, mine tanker har været at han måske er mig utro, og derfor får jeg så mareridt det vil sige ingen søvn til mig.. Prøv at lægge mærke til om der er andre ting som er anderledes, herhjemme sidder han virkelig meget med sin mobil hele tiden. Fra han står op til han går på arbejde, siger jeg noget, bliver han godt sur. Så prøv at lægge mærke til om der er noget andet som er anderledes. (:

Det der med at mænd sidder med der mobil hele tiden må værd noget alle månd har til fælles for min kæreste sidder med den kontanst og hele tiden og han bliver pisse sur hvis jeg spørger om vi ikke skal ha en hygge dag og hygge aften uden mobiler .. men han sidder med den fra han står op til han går i seng og sådan er det hverdag ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.