Jeg er 30 uger henne og vores sexliv er virkelig sløvt. Nej det er løgn, det er ikke eksisterende. Vi havde været sammen et halvt år da jeg blev gravid. Selve samlejet kan jeg godt undvære, da jeg er øm i skeden og det faktisk gør ondt hvis der blir stukket noget op. Men han kysser mig sjældent, kun farvel og goddag tantekys. Han aer mig ikke, nusser ikke, ingen massage, ikke noget med at holde om mig i sengen, INTET! Og hele min krop skriger efter en eller anden form for kontakt. Når man datter reder mit hår, blir jeg helt trist, fordi jeg tænker på at han aldrig rører ved mig, på den ene eller anden måde. Jeg har virkelig lyst til at gå ud og være sammen med en anden, bare for at en eller anden rører ved mig. Har onaneret SÅ meget under denne graviditet, men synes sgu efterhånden det er ynkeligt.
jeg har taget 5 kg på, og hvis jeg selv skal sige det, er jeg pæn gravid. Har sagt til ham mange gange at jeg er virkelig ked af at det er på denne måde. Men han siger bare, jamen vi kan jo ikke have sex allifevej, og at han ikke har behov for alt det andet..
Tror aldrig før jeg har følt mig så utilstrækkelig og utiltrækkende.. Hvad hvad skal jeg dog stoille op?
Anmeld