Han gider ikke engang røre ved mig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.053 visninger
13 svar
4 synes godt om
22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg er 30 uger henne og vores sexliv er virkelig sløvt. Nej det er løgn, det er ikke eksisterende. Vi havde været sammen et halvt år da jeg blev gravid. Selve samlejet kan jeg godt undvære, da jeg er øm i skeden og det faktisk gør ondt hvis der blir stukket noget op. Men han kysser mig sjældent, kun farvel og goddag tantekys. Han aer mig ikke, nusser ikke, ingen massage, ikke noget med at holde om mig i sengen, INTET! Og hele min krop skriger efter en eller anden form for kontakt. Når man datter reder mit hår, blir jeg helt trist, fordi jeg tænker på at han aldrig rører ved mig, på den ene eller anden måde. Jeg har virkelig lyst til at gå ud og være sammen med en anden, bare for at en eller anden rører ved mig. Har onaneret SÅ meget under denne graviditet, men synes sgu efterhånden det er ynkeligt.

jeg har taget 5 kg på, og hvis jeg selv skal sige det, er jeg pæn gravid. Har sagt til ham mange gange at jeg er virkelig ked af at det er på denne måde. Men han siger bare, jamen vi kan jo ikke have sex allifevej, og at han ikke har behov for alt det andet.. 

Tror aldrig før jeg har følt mig så utilstrækkelig og utiltrækkende.. Hvad hvad skal jeg dog stoille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg er 30 uger henne og vores sexliv er virkelig sløvt. Nej det er løgn, det er ikke eksisterende. Vi havde været sammen et halvt år da jeg blev gravid. Selve samlejet kan jeg godt undvære, da jeg er øm i skeden og det faktisk gør ondt hvis der blir stukket noget op. Men han kysser mig sjældent, kun farvel og goddag tantekys. Han aer mig ikke, nusser ikke, ingen massage, ikke noget med at holde om mig i sengen, INTET! Og hele min krop skriger efter en eller anden form for kontakt. Når man datter reder mit hår, blir jeg helt trist, fordi jeg tænker på at han aldrig rører ved mig, på den ene eller anden måde. Jeg har virkelig lyst til at gå ud og være sammen med en anden, bare for at en eller anden rører ved mig. Har onaneret SÅ meget under denne graviditet, men synes sgu efterhånden det er ynkeligt.

jeg har taget 5 kg på, og hvis jeg selv skal sige det, er jeg pæn gravid. Har sagt til ham mange gange at jeg er virkelig ked af at det er på denne måde. Men han siger bare, jamen vi kan jo ikke have sex allifevej, og at han ikke har behov for alt det andet.. 

Tror aldrig før jeg har følt mig så utilstrækkelig og utiltrækkende.. Hvad hvad skal jeg dog stoille op?

Æv da. Det lyder trist. Herhjemme har vi ikke haft sex gennem hele graviditeten, dvs 9 mdr nu..... jeg har bækkenløsning, og ja.. det hele er bare gået i stå... vi kysser også kun Goddag og Farvel for det meste.. men vi aer da lidt og sådan, men ikke de helt store kærtegn... 

jeg tror at når først man helt lader være, så er det svært at få det til at køre igen - det kræver hårdt arbejde forventer jeg.. men ville bare lige sige at du ikke er den eneste.....

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har også bækkenløsning. Men derfor synes jeg godt vi kan kærtegne og ha et samliv. Jeg mangler det virkelig. Ligger søvnløs om natten og er så trist når han ligger ved siden af. 

Han har svært ved ta tage initiativet og er virkelig dårlig til at snakke om tingene. Han blir bare tøsefornærmet og går og muler hvis ikke det går efter hans hoved.

men jeg har prøvet at tage initiativet mange gange.. Sidst faldt han i søvn

Anmeld

22. oktober 2014

Meandu

Kan virkelig godt forstå dig. Det er så hårdt. Har selv prøvet det. Mænd har bare ikke det samme behov som os. Men det betyder ikke at han ik skal opfylde dine behov. Fortæl ham hvordan du har det, vis ham dit  indlæg. Du har beskrevet det så godt der. Tror at det hurtigt bliver til vane at man ikke gøre disse ting længere ;( 

Anmeld

22. oktober 2014

MorDk

I er simpelthen nød til at snakke om det. For et forhold hvor man ikke rør ved hinanden, kysser og dyrker sex. Det er ikke et kærlighedsforhold. Så kan man lige så godt bo hver for sig. 

Jeg kan godt forstå dig. Har selv haft det på samme måde. Min kæreste har også haft det sådan i perioder hvor jeg har været meget fraværende. Men vi er begge OBS på det. Hvis ikke vi dyrker sex eller kysser og krammer (hvilket bringer os mennesker tættere sammen) så ender det i små diskussioner/skænderier. 

SNAK sammen! 

STORT knus herfra!

Anmeld

22. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg har lidt svært ved at tyde om han "bare" ikke er interesseret i kram og kys - eller om han heller ikke er interesseret i seksuelle kærtegn - altså oralsex o.s.v.?

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg har lidt svært ved at tyde om han "bare" ikke er interesseret i kram og kys - eller om han heller ikke er interesseret i seksuelle kærtegn - altså oralsex o.s.v.?

Jeg ved ikke hvad det er han ikke er interesseret i.. Kan ikke få et ordentligt svar ud af ham. Han har sagt at ham og hans eks heller ikke havde meget sex under graviditeten. Og det er heller ikke sexen som sådan jeg savner eller mangler. Men jeg savner HAM..

Anmeld

22. oktober 2014

Wik

Ej hvor er jeg ked af at høre at du har det sådan. Det er virkelig ærgerligt. Jeg tror desværre der er mange i dit sted ;( Måske er jeg henad det samme sted endda Jeg synes selvfølgelig der skal stikkes lidt til ham, og frem for alt at du også giver ham kærtegn, nusning mv. det smitter som regel. Hvis han er meget stresset eller har det svært med graviditet kan de måske forklare hvorfor det er lidt svært for ham. Jeg håber ikke han afviser dine kærtegn, men prøv heller ikke at være over ham hele tiden det skal gerne være naturligt.

Det med onani Det er vist den gravide kvindes burde, hvis man har meget lyst, men ikke rigtig kan rigtig samleje, hvad skal man så lige stille op.  Krydser fingre for dig, og lad gå ikke ud og vær sammen med en anden selvom du er frusteret.

Anmeld

22. oktober 2014

modesty

Jeg ved ikke hvad det er han ikke er interesseret i.. Kan ikke få et ordentligt svar ud af ham. Han har sagt at ham og hans eks heller ikke havde meget sex under graviditeten. Og det er heller ikke sexen som sådan jeg savner eller mangler. Men jeg savner HAM..

Dét jeg vil hen til, er at for mange mænd hænger sex og kærtegn sammen - eller, de giver kun kærtegn når der også er sex. Og det synes jeg egentlig ikke at man kan kræve bliver anderledes. Han kræver jo heller ikke sex af dig når du ikke har lyst, så hvorfor skulle du kræve kærtegn af ham hvis han ikke har lyst?

Jeg tænkte bare at hvis han godt gider at ligge og nusse efter et blowjob, så kunne det måske være en løsning for jer. Men det kræver selvfølgelig at du først finder ud af om han overhovedet er interesseret i et blowjob?

Anmeld

23. oktober 2014

lineog4

Ved jo ikke om du mener han heller aldrig holder sig i hånden når i går en tur, at I putter i sofaen mens i ser en film osv. Men gør I stadig det, ja så er det som alle mine graviditeter. Min mand kunne simpelthen ikke have sex ja næsten fra jeg stod med en positiv test, i den sidste forsøgte han, men efter nakkefold scanning måtte han opgive - det handlede aldrig om mig, men om en følelse inden i ham. 

Og ja han er så som nogen mænd, det med at kærtegne handler om sex, men jeg fik et del af mit behov for HAM dækket ved at putte mit ind til ham i sofaen, smide benene op på hans skød, holde i hånden osv.

Det ville være at lyve hvis jeg sagde og vupti så var sex livet perfekt efter fødslen, det krævede selvsagt man huskede det var noget man kunne, men ja der er da kommet et par børn efter så vi huskede det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.