Update: amme opstart hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Jeg kommer aldrig til at amme viva... en spand koldt vand at få i hoved i dag... en kontrol vejning kl 11 der blev så meget mere end det, har brugt hele dagen på Herlev hospital... og ja., tankerne er så rundt på gulvet at jeg ikke engang selv kan finde rundt

Når jeg får samlet tankerne skriver jeg en FB med de efterfølgende dage også

Men lige nu er det hele meget uoverskueligt, i en situation vi aldrig havde tænkt vi skulle stå i

Bliver helt skidt ved at læse dit indlæg! Håber inderligt det ikke er noget alvorligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Jeg kommer aldrig til at amme viva... en spand koldt vand at få i hoved i dag... en kontrol vejning kl 11 der blev så meget mere end det, har brugt hele dagen på Herlev hospital... og ja., tankerne er så rundt på gulvet at jeg ikke engang selv kan finde rundt

Når jeg får samlet tankerne skriver jeg en FB med de efterfølgende dage også

Men lige nu er det hele meget uoverskueligt, i en situation vi aldrig havde tænkt vi skulle stå i

Bliver helt bekymret

(tænker alt muligt der kan være galt...) 

Anmeld

24. oktober 2014

Frk.S

Åha, bliver da helt bekymret. 

Håber alt er ok. 

Anmeld

24. oktober 2014

FamilenStorm

Har slet ikke læst svar, men læste lige hurtigt dit andet indlæg.. 

Har at i fået tjekket hendes tungebånd? Om det evt er for kort? Og derfor anstrengende for hende at spise?

da Elias var spæd, suttede han max 4-5 min af gangen og så opgav han og sov 15-20 min igen.. Og så forsøgte han igen..

Da Sp så kom på det første besøg, mærkede hun efter hans tungebånd og konstaterede at det lige var kort nok.. Vi fik det derefter klippet og bum, så kun drengen spise med største velbehag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.