Hvad tror I at jeg hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

AnnaK89

Jeg tænker August 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Mama85

MorDk skriver:

En lille Leander... Men det er fordi han ligner en skøn Leander... 

Hvis lillesøster var blevet en lillebror så skulle det være Leander...

Leander er et SMUKT navn, havde vi ikke bestemt hvad de 2 ældste skulle hedde for 8 år siden, så ville det helt klart have været på listen 

Anmeld

21. oktober 2014

modesty

Mama85 skriver:

Inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre, hvad I tror min dreng hedder, gæt løs! 

Sjovt, det første jeg tænkte var Noah, og så scrollede jeg ned og så at andre har sagt det samme. 

Anmeld

21. oktober 2014

biniek

jeg tænkte Martin og Boas

Anmeld

21. oktober 2014

Mama85

modesty skriver:

Sjovt, det første jeg tænkte var Noah, og så scrollede jeg ned og så at andre har sagt det samme. 

Det er sjovt at man kan danne en idé om hvad folk hedder ud fra deres udseende  Og ja, det sjoveste er, at der er flere der synes at han ligner en der hedder Noah 

Anmeld

21. oktober 2014

Bshizzle

Mama85 skriver:

Det er sjovt at man kan danne en idé om hvad folk hedder ud fra deres udseende  Og ja, det sjoveste er, at der er flere der synes at han ligner en der hedder Noah 

Jeg er altså SÅ nysgerrig 

Hvad hedder din skønne dreng.. Hva hva hva..  

Anmeld

21. oktober 2014

WilliamDSTN

Mama85 skriver:

Inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre, hvad I tror min dreng hedder, gæt løs! 

Nicklas, Nikolaj, Niko, Nikos, Nick, Nikkie.

Anmeld

21. oktober 2014

Mama85

Bshizzle skriver:

Jeg er altså SÅ nysgerrig 

Hvad hedder din skønne dreng.. Hva hva hva..  

Hehe, du var faktisk den første ud af mange der gættede rigtigt  Han hedder Noah 

Anmeld

21. oktober 2014

modesty

Mama85 skriver:

Hehe, du var faktisk den første ud af mange der gættede rigtigt  Han hedder Noah 

Det er altså ret vildt. Jeg anede det ikke - havde ikke læst nogle af de andre posts i tråden og har ikke tjekket din profil.

I har valgt helt rigtigt. 

Anmeld

21. oktober 2014

Mama85

modesty skriver:

Det er altså ret vildt. Jeg anede det ikke - havde ikke læst nogle af de andre posts i tråden og har ikke tjekket din profil.

I har valgt helt rigtigt. 

Ja, der ER vildt, jeg er målløs..men tak  egentlig bestemte min mand og jeg, hvad vores børn skulle hedde, 14 dage efter vi mødte hinanden- for 8 år siden  Så er det da heldigt at i det mindste den ene af dem ligner hvad h*n hedder..vi havde dog et problem med lillesøster, som er nummer 3, for vi havde kun snakket om 2 navne, en pige- og drengenavn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.