Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Min første tanke var Nor men det er nok mest fordi han har lidt træk som en Nor fra min datters vuggestue
Min første tanke var Nor men det er nok mest fordi han har lidt træk som en Nor fra min datters vuggestue
Smukt navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eliza skriver: Oliver er udelukkende ud fra billedet. Noah var det navn, der "kom til mig" da jeg så det startede med N så en kombi af billede og N
Oliver er udelukkende ud fra billedet.
Noah var det navn, der "kom til mig" da jeg så det startede med N
så en kombi af billede og N
Hihi, super..
Lukas
Og nu ved jeg hva han hedder
sikke et fint navn, det ligner han helt bestemt også, når han nu ik er en Oliver
Niklas eller Nima :-D Han kunne også godt ligne en Adam eller Alexander. Men holder på Niklas.
Mama85 skriver: Inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre, hvad I tror min dreng hedder, gæt løs!
Inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre, hvad I tror min dreng hedder, gæt løs!
Lucas eller Adam
Malte eller August
Eliza skriver: Og nu ved jeg hva han hedder sikke et fint navn, det ligner han helt bestemt også, når han nu ik er en Oliver
Er det rigtigt..? Hihi, hvor sjovt, godt at du så synes at han ligner det han hedder
Sikke mange gode bud, og smukke navne
Simon, Zander eller Sebastian
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128