3. gang over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

Wik

Baby15 skriver:

Står i samme situation , har termin 24/5 og der begynder mine eksaminer . (Har 5) 

Håber rigtig meget at gå et par uger over tid (42+0) 

første te gang gik jeg til 41+0

anden gang 41+3 (blev sat igang) 

hvor skal du føde ?  

Måske hjemme, alt efter vejrforhold, er sat til den 5 jan. Jeg fødte en ugen inden eksamen med nummer to og gik op til begge men det var også mundtlige og kunne have gået bedre, ihvertfald den ene Jeg synes 42,0 er optimistisk, men en mulighed selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Jeia

Wik skriver:

Jeg er 3. gangsfødende. Og da denne gang ikke var planlagt, er min termin lidt ubelejlig Hvis man må sige den slags. Jeg har eksamen på min terminsdag, og denne dag skal jeg til eksamen, en semester afsluttende på 7 timer.

Jeg vil sindsygt gerne nå den eksamen, ellers er det hele lidt spildt. Da jeg gik 6 dage over de to andre gange, føler jeg mig temmelig sikker på at gå over igen. Men kan jeg overhovedet det? 

Vil meget gerne høre om andre retorik omkring tidspunkt for fødselen, 1. 2. og gerne 3. gang? 

1. gang 40+3

2. gang 40+6

3. gang 38+5

Anmeld

19. oktober 2014

Baby15

Wik skriver:

Måske hjemme, alt efter vejrforhold, er sat til den 5 jan. Jeg fødte en ugen inden eksamen med nummer to og gik op til begge men det var også mundtlige og kunne have gået bedre, ihvertfald den ene Jeg synes 42,0 er optimistisk, men en mulighed selvfølgelig

Er ret sikker på at gå over tid igen  

var at nok endt ved 41+6 sidste gang hvis ikke de havde sat mig igang . Så håber jeg får lov at vente med igangsættelse denne gang  

spændende med hjemme fødsel, det ville jeg også gerne, men må ikke  

Anmeld

20. oktober 2014

tinemus79

jeg fødte 38 første gang og blev sat i gang 40+2 anden gang. Jeg troede bestemt på at jeg nok skulle føde tidligt denne gang også og det fortalte alle de jordemødre jeg mødte på min vej men ak nej. så må desværre sige fra mit vedkommende intet er sikkert. men håber da du får din eksame

Anmeld

20. oktober 2014

(august)

40+2

40+1

39+6

håber du når din eksamen

Anmeld

20. oktober 2014

Wik

Baby15 skriver:

Er ret sikker på at gå over tid igen  

var at nok endt ved 41+6 sidste gang hvis ikke de havde sat mig igang . Så håber jeg får lov at vente med igangsættelse denne gang  

spændende med hjemme fødsel, det ville jeg også gerne, men må ikke  

Ev, det er ellers en fed oplevelse. Jeg troede ikke jeg måtte, men der meget stor forskel på hvad de mener er risiko komplikationer og hvad der ikke er. De jordemødre jeg har talt med, er meget åbne og finder løsning på det mest. Ikke kejsersnit mv. naturligvis. Jeg må gå føde hjemme 14 dage før termin og 14 dage efter.

Anmeld

20. oktober 2014

Krussedulle

Wik skriver:

Jeg er 3. gangsfødende. Og da denne gang ikke var planlagt, er min termin lidt ubelejlig Hvis man må sige den slags. Jeg har eksamen på min terminsdag, og denne dag skal jeg til eksamen, en semester afsluttende på 7 timer.

Jeg vil sindsygt gerne nå den eksamen, ellers er det hele lidt spildt. Da jeg gik 6 dage over de to andre gange, føler jeg mig temmelig sikker på at gå over igen. Men kan jeg overhovedet det? 

Vil meget gerne høre om andre retorik omkring tidspunkt for fødselen, 1. 2. og gerne 3. gang? 

Før tid første gang, og over tid både anden og tredje gang

Anmeld

20. oktober 2014

e78

1. gang: 15 dage over tid (sat igang)

2. gang: 9 dage over tid (gik selv igang)

3. gang: 11 dage over tid (sat igang)

:-)

Anmeld

20. oktober 2014

Baby15

Ev, det er ellers en fed oplevelse. Jeg troede ikke jeg måtte, men der meget stor forskel på hvad de mener er risiko komplikationer og hvad der ikke er. De jordemødre jeg har talt med, er meget åbne og finder løsning på det mest. Ikke kejsersnit mv. naturligvis. Jeg må gå føde hjemme 14 dage før termin og 14 dage efter.

Har snakket med en jm, hun siger at det må jeg ikke  

skyldes et meget stort keglesnit 

Anmeld

20. oktober 2014

Wik

Pug ha jeg håber, der er ingen garanti for noget, men det virker som om mange går over tid, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.