3. gang over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
19 svar
2 synes godt om
19. oktober 2014

Wik

Jeg er 3. gangsfødende. Og da denne gang ikke var planlagt, er min termin lidt ubelejlig Hvis man må sige den slags. Jeg har eksamen på min terminsdag, og denne dag skal jeg til eksamen, en semester afsluttende på 7 timer.

Jeg vil sindsygt gerne nå den eksamen, ellers er det hele lidt spildt. Da jeg gik 6 dage over de to andre gange, føler jeg mig temmelig sikker på at gå over igen. Men kan jeg overhovedet det? 

Vil meget gerne høre om andre retorik omkring tidspunkt for fødselen, 1. 2. og gerne 3. gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

De3Guldklumper

Jeg fødte

1 gang 39+1

2 gang 39+3

3 gang 41+0

Anmeld

19. oktober 2014

AnnaK89

Jeg gik 11 dage over tid med de to første. Jeg blev så sat igang 39+1 med nr. 3, men min krop viste ingen tegn på selv at ville gå igang, så hvis ikke jeg var blevet sat igang er jeg da sikker på, at jeg også ville have gået over tid

Anmeld

19. oktober 2014

Wik

Okay, blev du sat igång pga. din historik eller eget ønske?

Anmeld

19. oktober 2014

AnnaK89

Wik skriver:

Okay, blev du sat igång pga. din historik eller eget ønske?

Jeg blev sat igang pga. gener. Havde en meget lav blodprocent og var meget dårlig hele tiden, kunne sove 20 timer i døgnet hvis jeg fik lov. Og så havde jeg en overbelastet ryg, som nu 6 1/2 uge senere, stadig ikke er i orden. 

Anmeld

19. oktober 2014

Wik

AnnaKJ skriver:

Jeg blev sat igang pga. gener. Havde en meget lav blodprocent og var meget dårlig hele tiden, kunne sove 20 timer i døgnet hvis jeg fik lov. Og så havde jeg en overbelastet ryg, som nu 6 1/2 uge senere, stadig ikke er i orden. 

Ev hvor træls, håber det bliver bedre. Jeg synes også kroppen bliver mere og mere skrøbelig jo flere gange man har været gravid, min krop er også meget besværet.

Anmeld

19. oktober 2014

lineog4

1. Gang: 40+4 gik selv i gang

2. Gang: 40+4 gik selv i gang

3. Gang: 40+4 de prikkede vandet

4. Gang: 41+0 blev sat i gang.

Anmeld

19. oktober 2014

Wik

lineog4 skriver:

1. Gang: 40+4 gik selv i gang

2. Gang: 40+4 gik selv i gang

3. Gang: 40+4 de prikkede vandet

4. Gang: 41+0 blev sat i gang.

Det var en meget dejlig nyhed, det er et tegn på der er en vis form for lighed i dine fødsler. ihvertfald i vores tilfælde.Tror nødigt jeg vil gå 6 dage over tid igen, men et par dage,ville være perfekt. 

Anmeld

19. oktober 2014

Baby15

Står i samme situation , har termin 24/5 og der begynder mine eksaminer . (Har 5) 

Håber rigtig meget at gå et par uger over tid (42+0) 

første te gang gik jeg til 41+0

anden gang 41+3 (blev sat igang) 

hvor skal du føde ?  

Anmeld

19. oktober 2014

AnnaK89

Wik skriver:

Ev hvor træls, håber det bliver bedre. Jeg synes også kroppen bliver mere og mere skrøbelig jo flere gange man har været gravid, min krop er også meget besværet.

Det tror jeg bestemt også den gør! 

Og derfor var det også min sidste graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.