Toilet træner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet denne og synes det skøjter rundt? Nu min søn desværre blevet lidt bange for det fordi det vippede lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har ikke præcis den model, men en med samme koncept fra xl-byg tror jeg faktisk  den kan også godt skøjte lidt hvis han sidder uroligt, men han er ikke bange for det  

Anmeld

19. oktober 2014

Maise86

Anonym skriver:

Andre der har prøvet denne og synes det skøjter rundt? Nu min søn desværre blevet lidt bange for det fordi det vippede lidt

Vi har en lignende model og du har ret. Det skøjter rundt, så det skal de vende sig til. Har dog ikke oplevet noget farligt ved det 

Anmeld

19. oktober 2014

Blop2

Vi har også den toilet træner/potte. Syntes også den er pænt vild, vores den tipper voldsomt når han skal kravle op på den.

Har dog aldrig prøvet den er faldet af, men ustabil det er den i hvert fald!

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Okay, så er det vidst ikke bare her. Synes bare det var så synd.

Min dreng fylder 2 til januar har vist interesse, så ville købe sædet så vi kunne prøve.. For første gang siger han tis vi skynder os ud og får tøjet af og da han træder op skøjter det bare rundt så han blev vildt forskrækket og ville ned, også tissede han på gulvet  det ville virkelig ha været succes hvis ikke det var pga det lorte sæde!

Anmeld

19. oktober 2014

IT-nørd

Vi havde det og det blev returneret pga samme problem du beskriver.

Vi købte i stedet et Baby Björn sæde og bruger det sammen med en skammel. 

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Vi havde det og det blev returneret pga samme problem du beskriver.

Vi købte i stedet et Baby Björn sæde og bruger det sammen med en skammel. 

Har desværre smidt kvitteringen ud

Anmeld

19. oktober 2014

Kindfed

Vi har præcis den model og ja, den sidder meget ustabilt, når den monteres som på billedet  Til gengæld sidder den rigtig godt, når vi sætter den ovenpå toiletbrættet  Så det gør vi. Vi kan slet ikke undvære den nu.

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Vi har præcis den model og ja, den sidder meget ustabilt, når den monteres som på billedet  Til gengæld sidder den rigtig godt, når vi sætter den ovenpå toiletbrættet  Så det gør vi. Vi kan slet ikke undvære den nu.

Har prøvet begge dele og intet virker særlig sikkert 

Anmeld

20. oktober 2014

(august)

I Super Brugsen, måske og Bilka og Føtax, har de et lille bræt man lægger ovenpå toilettet og det fungerer godt synes jeg. 

Vi har toilet trænet to børn og synes nu potte er nemmest i starten, da den står fast, de kan nå jorden og de kan sidde der samtidig med man selv er på toilettet, så det bliver en naturlig del af deres vej mod at blive "store" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.