Nu har jeg læst veerne gik i sig selv igen, men synes alligevel lige jeg ville svare her hvis du nu stod i samme situation igen 
Jeg har født 4 børn og har aldrig haft regelmæssige veer, dog vil jeg så sige der med de sidste 3 slet ikke var 5 minutter imellem eller mere, de kom bare strømmende. De har heller aldrig varet 1 minut regelmæssigt, faktisk varede de nærmere de 30 sekunder. Skulle jeg have fulgt alle reglerne havde jeg født dem her hjemme på gulvet, mens jeg stadig sad og ventede på regelmæssige veer der varede 1 minut 
Jeg fødte nummer 2 på under halvanden time, mindre en 40 minutter på fødegangen,og fik at vide jeg skulle kontakte så snart veer gik i gang om de var regelmæssige eller ej - men de veer jeg fik med nummer 2 burde man heller ikke kunne være i tvivl om jeg var i gang med at føde og det til trods for jeg nægtede at tage afsted fordi de netop ikke var lange og regelmæssige.
med til historien hører jeg de næste to gange blev sat i gang (med prik den ene gang og medicin den anden) så har slet ikke prøvet at skulle tage stilling til om jeg skulle afsted.
Håber veer kommer igen og de i nat har gjort så meget så fødslen bliver hurtig på den gode måde.
Anmeld