Fødselsdags menu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

EnGodMor

Mange tak 

Det skal nok gå godt, alt er jo planlagt, så jeg har god tid til bare at være sammen med sønnike på hans fødselsdag. 

Bikser kager, boller osv sammen dagen forinden, kagemanden er bestilt hos bageren... Fløde kartoflerne, salat og bacon asparges kan jo forbedredes om morgenen, og kødet gøres klar... 

Det er nok nærmere de der 20 minipizzaer og muffins jeg skal lave til børnehaven mandag morgen jeg er nervøs for... Sønnike vil gerne ha ninja turtels tema,  det får han da... 

Sådan

Det til børnehaven, så bare lige Google en gang, så har du os det på plads med udseende 

Google er min bedste veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Tip!

EnGodMor skriver:

Sådan

Det vil børnehaven, så bare lige Google en gang, så har du os det på plads med udseende 

Google er min bedste veninde

Kan de mon bages alle sammen lørdag og så de blot luner dem nede i børnehaven? 

Jeg kan ikke holde en fridag, det ville ellers ha være fedt hvis det var muligt, at komme til madpakke tid med nybagte pizzaer... 

Anmeld

18. oktober 2014

EnGodMor

Twinkle little star skriver:

Kan de mon bages alle sammen lørdag og så de blot luner dem nede i børnehaven? 

Jeg kan ikke holde en fridag, det ville ellers ha være fedt hvis det var muligt, at komme til madpakke tid med nybagte pizzaer... 

Altså som gammel bager kan jeg roligt sige at du sagtens kan bage minipizzaerne dagen i forvejen, og så kan børnehave godt lune dem dagen efter. 

Du skal bare huske at du ikke må bage dem helt færdige samme dag, for så bliver de tørre når børnehaven varmer dem. 

Bag dem dagen i forvejen, men tag dem ud fem minutter før de egentlig er færdige bagt, måske ud lidt før de fem minutter faktisk. 

brød har det med at efterbage lidt, når de kommer ud af ovnen. 

Så bag dem forholdsvis meget lyse.

Anmeld

18. oktober 2014

Tip!

EnGodMor skriver:

Altså som gammel bager kan jeg roligt sige at du sagtens kan bage minipizzaerne dagen i forvejen, og så kan børnehave godt lune dem dagen efter. 

Du skal bare huske at du ikke må bage dem helt færdige samme dag, for så bliver de tørre når børnehaven varmer dem. 

Bag dem dagen i forvejen, men tag dem ud fem minutter før de egentlig er færdige bagt, måske ud lidt før de fem minutter faktisk. 

brød har det med at efterbage lidt, når de kommer ud af ovnen. 

Så bag dem forholdsvis meget lyse.

Helt perfekt. Så er jeg mere rolig... Skal blot pynte de 20 muffins om aftenen og lege med fondant..  

Anmeld

18. oktober 2014

EnGodMor

Helt perfekt. Så er jeg mere rolig... Skal blot pynte de 20 muffins om aftenen og lege med fondant..  

Intet kan gå galt, børn ved ikke hvordan tingene skal være eller smage som sådan når de bare hører ordet pizza, så  er de fuldstændig ligeglad med hvordan de er, bare de får deres mini pizza

Ha ha ha ha ha ha. 

Anmeld

18. oktober 2014

Tip!

EnGodMor skriver:

Intet kan gå galt, børn ved ikke hvordan tingene skal være eller smage som sådan når de bare hører ordet pizza, så  er de fuldstændig ligeglad med hvordan de er, bare de får deres mini pizza

Ha ha ha ha ha ha. 

Haha... Det kan der være noget om... 

Mini pizza, muffins med ninja hoved og grønt eleksir saft, så kan det vist ikke gå helt galt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.