To drenge navne - hvad kan i bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Af hensyn til familie og venner herinde , har jeg valgt at være anonym - da jeg ønsker vores eventuelle baby navne skjult, til efter fødslen... 

Men hvilket af de to ovennævnte navne synes i bedst om? 

I må gerne (hvis i gider) fortælle hvad i forbinder med navnene.. 

Var meget i tvivl da jeg synes begge navne er søde. Men stemte Elliot. Forbinder det med en syper sød dreng i min søns børnehave og med dragen Elliot fra bogen/filmen "Peter og dragen".

Felix var navnet på en dreng jeg var au-pair for og han var bare den dejligste dreng, så synes sagtens man kan kalde sin søn for Felix,  men vil ikke selv gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

AnneBJ

Jeg har en Felix på 3½ år, så det har jeg naturligvis stemt Han er en glad, kærlig, energisk og tænksom dreng - med egen vilje og temperament!  

Anmeld

18. oktober 2014

jojomama

Har stemt på Elliot, da vi overvejede at kalde vores søn det. Han kom dog til at hedde noget helt andet, for Elliot passede bare ikke rigtig til ham.

den sidste måned af graviditeten så vi rigtig meget "Special Victims Unit" og var faktisk enige om, at både Olivia og Elliot skulle med på vores top 2 med henholdsvis pige- og drengenavne 

Anmeld

18. oktober 2014

Ronja_R

Hvis jeg havde ventet mig en dreng skulle han hedde Elliot. Efter film-karakteren Billy Elliot (fantastisk film, den skal ses), og så fordi jeg er halvt englænder og det jo altså kommer fra UK og så passer det til mit engelske efternavn 

Anmeld

20. oktober 2014

Pigent

Anonym skriver:

Af hensyn til familie og venner herinde , har jeg valgt at være anonym - da jeg ønsker vores eventuelle baby navne skjult, til efter fødslen... 

Men hvilket af de to ovennævnte navne synes i bedst om? 

I må gerne (hvis i gider) fortælle hvad i forbinder med navnene.. 

Jeg har stemt Felix Elliot kan staves på alt for mange måder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.