To drenge navne - hvad kan i bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket kan du bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.298 visninger
14 svar
2 synes godt om
17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Af hensyn til familie og venner herinde , har jeg valgt at være anonym - da jeg ønsker vores eventuelle baby navne skjult, til efter fødslen... 

Men hvilket af de to ovennævnte navne synes i bedst om? 

I må gerne (hvis i gider) fortælle hvad i forbinder med navnene.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Tranebaer

Elliot: Sødt, en kreativ dreng, fint navn (har stemt elliot)

Felix: Et navn til en fugl, kat eller hund - meget underligt til et barn (ved at mange hedder det, men tænker stadig kæledyr hver gang jeg hører det)

Anmeld

17. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Af hensyn til familie og venner herinde , har jeg valgt at være anonym - da jeg ønsker vores eventuelle baby navne skjult, til efter fødslen... 

Elliott er meget brugt, synes jeg. For meget. Selvom det er sødt.

Felix kan jeg godt lide.

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Elliot: Sødt, en kreativ dreng, fint navn (har stemt elliot)

Felix: Et navn til en fugl, kat eller hund - meget underligt til et barn (ved at mange hedder det, men tænker stadig kæledyr hver gang jeg hører det)

Mange tak for svaret  

jeg havde ikke selv tænkt den tanke mht Felix... Men nu kan jeg måske godt se det for mig... Selvom jeg stadig synes det er et sødt navn ...

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Elliott er meget brugt, synes jeg. For meget. Selvom det er sødt.

Felix kan jeg godt lide.

Tak for dit svar :-) Jeg kender ikke selv nogen, som hedder det eller har brugt det til deres barn... Jeg havde i hvertfald håbet at jeg kunne finde et par navne, der ikke var SÅ anvendte, endnu...  

Men jeg kunne sagtens se det for mig, at det bliver et mere og mere brugt navn ( læser det ofte på baby.dk brugernes lister over favoritter) 

Anmeld

17. oktober 2014

Tranebaer

Anonym skriver:

Mange tak for svaret  

jeg havde ikke selv tænkt den tanke mht Felix... Men nu kan jeg måske godt se det for mig... Selvom jeg stadig synes det er et sødt navn ...

Tror det er fordi jeg for mange år siden kendte en, hvis kanariefugl hed Felix - og vi taler før prinsen kom til verden og altså før navnet var et "rigtigt" navn, der blev brugt. Så da prinsen fik navnet blev jeg noget forbavset, og har nok været det siden. Og derudover kender jeg så flere, der har givet deres kæledyr navnet siden, men ingen børn med navnet..

Anmeld

17. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Tak for dit svar :-) Jeg kender ikke selv nogen, som hedder det eller har brugt det til deres barn... Jeg havde i hvertfald håbet at jeg kunne finde et par navne, der ikke var SÅ anvendte, endnu...  

Men jeg kunne sagtens se det for mig, at det bliver et mere og mere brugt navn ( læser det ofte på baby.dk brugernes lister over favoritter) 

Jeg kan se at Felix faktisk er mere populært end Elliott ifølge Danmarks Statistik, så det er nok bare i min omgangskreds. 

Anmeld

17. oktober 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Elliot 

Anmeld

17. oktober 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Tænker det samme som  Tranebaer. Har forresten også en kat som hedder Felix 

Anmeld

18. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Er vild med begge navne  Felix er en dejlig bandit og Elliot, ja ligeså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.