Lias fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

moaren

LinLin skriver:

Tak 

hvad er det? Plaster?

Det går faktisk meget bedre; bruger lansinoh og så ammebrikker. Det fungerer fint indtil videre i hvert fald... 

Godt det går bedre 

Ja, det er plaster. Silikoneplaster, som sættes direkte på babs og nutte og så et amme indlæg udenover. Begge fjernes inden amning og sættes på lige efter amning. Du behøver ikke afvaske brysterne inden du ammer. Revnerne heler op uden sårskorpe og det gør altså en kæmpe forskel....efter min mening. Du finder ikke noget bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Han var afsted onsdag også - og torsdag fra 10.30 til 14 (der skulle vi til den der hæleprøve/hørescreening) 

hvorfor kun måske?? Var det ikke kejsersnit? (Eller har jeg ikke fulgt ordentligt med? )

Ok jeg regner godt nok også med at sende den mindste storebror af sted nogle dage i løbet af ugen.

Jo det er, og det er planlagt til i morgen, men har fået den sidste tid på dagen, hvilket desværre betyder risiko for at de ikke får tid til mig pga. akutte ting. Det er faktisk helt enormt irriterende, for man er jo nervøs nok i forvejen! OG det er ikke fedt at skulle faste flere dage 

Anmeld

19. oktober 2014

LinLin

Moaren skriver:

Godt det går bedre 

Ja, det er plaster. Silikoneplaster, som sættes direkte på babs og nutte og så et amme indlæg udenover. Begge fjernes inden amning og sættes på lige efter amning. Du behøver ikke afvaske brysterne inden du ammer. Revnerne heler op uden sårskorpe og det gør altså en kæmpe forskel....efter min mening. Du finder ikke noget bedre 

Smart 

nu er sårene faktisk væk her - men ja det er da noget af det værste ved det, de der sårskorper som "sprænger" på ny hver gang 

har endda ammet et par gange uden ammebrikker i dag!  (Når hun lige er kommet i gang med dem på først )

Anmeld

19. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Ok jeg regner godt nok også med at sende den mindste storebror af sted nogle dage i løbet af ugen.

Jo det er, og det er planlagt til i morgen, men har fået den sidste tid på dagen, hvilket desværre betyder risiko for at de ikke får tid til mig pga. akutte ting. Det er faktisk helt enormt irriterende, for man er jo nervøs nok i forvejen! OG det er ikke fedt at skulle faste flere dage 

Åh på den måde  nej det er da ikke sjovt for dig/jer! 

For få akutte i morgen så, så du kommer til!

Anmeld

19. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Åh på den måde  nej det er da ikke sjovt for dig/jer! 

For få akutte i morgen så, så du kommer til!

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.