cecilie1984 skriver:
Hej
Jeg fødte hurtigere 2 gang men fødte også hurtigt 1 gang ligesom dig
1 gang tog det 2 timer fra vandet gik til hun var ude (mine veer var også ureglmæssige og jeg troede faktisk det var pluk veer da de ikke gjorde ret ondt) Da mit vand gik gjorde veerne ondt og så gik det stærkt.
2 gang tog det så 20 min fra vandet gik til hun var ude (hun blev født i en ambulance på en resteplads på vej til sygehuset) igen var mine veer ikke reglmæssige. Men pga min første fødsel fik jeg at vide gennem min 2 graviditet at jeg skulle kontakte føde gangen så snart jeg mærkede noget. Ringede og kom til tjek blev sendt hjem og 30 min efter jeg var kommet hjem var hun født.
havde åbnet mig fra 3 til 10 cm på 45 min
så jeg ville snakke med min jordmoder hvis jeg var dig, jeg fik skrevet i min journal at jeg måtte tilkalde en ambulance (ellers må man normalt ikke da det ikke er livs truende)
troede ikke jeg ville få brug for en men tog grueligt fejl
Min Jordemoder snakkede også om det der med ambulancen og hvis vandet gik uden veer ligesom sidst så ville de ikk sende mig hjem. Men satan hvor ville jeg ønske vi boede tættere på sygehuset. Selvom jeg elsker at bo på landet så er der altså også nogle ulemper ved det.
Anmeld