rkr skriver:
Hej alle jer!
Ja jeg flytter jo ind i ny lejlighed her d. 31, og der medfølger altså et mindre pænt (men funktionsdygtigt) køkken. Da det er i boligforening kan jeg ikke gøre så meget ved det, udover hvis jeg vil betale rigtig rigtig mange penge for at få det lavet/malet via boligforeningens håndværkere --> det har jeg altså ikke råd til! 

MEN, man kan jo gøre en del selv. Jeg har tænkt på noget selvklæbende folie, eller tapet? Det eneste krav er at det skal kunne tages af igen uden at skabene har taget skade.
Synes ikke jeg kan finde noget flot folie, men hvad med tapet? Kan man få det af igen uden at skabene tager skade? Findes der en løsning? Hvad er jeres erfaringer, og har i ellers nogle råd/kreative ideer? 

Billede af køkkenet:
Da jeg var ung, brugte jeg mange mange timer på at sætte klæbefolie på et køkken magen til dit, bare noget mindre. Boligforeningen havde også meget strenge regler om at male selv. Egentlig er jeg ret fingernem, men det blev aldrig pænt. Til gengæld blev jeg rigtig glad for mit køkken, da jeg fjernede det igen, fyldte køkkenet med friske krydderurter, fine skåle med fx frugt, hvidløg, tomater, chili, citroner, fine skærebrætter, en lille radio, lækre kogebøger, fine viskestykker, en bakke med olier, peberkværn, morter o.s.v. Du ved sikkert, hvor jeg vil hen... 
Så pointen er; når du er flyttet ind, har fået indrettet dig, gjort det hyggeligt og personligt, så behøver køkkenet ikke at blive gjort noget ved. Det ser altid sølle ud, inden man flytter ind. Men det der køkken, det kan altså blive rigtig hyggeligt.