Bliver Sat Igang Tirsdag D. 25 Om Aftenen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

petersmor

Nanna1985 skriver:

Hej piger.. Fødselslægen ringede idag Kl. 16:30 og det har sørme taget sin tid og få den dato på min igangsættelse  

Jeg har fået den endelig dato på hvornår jeg skal sættes igang og det skal jeg Tirsdag D, 25 August 2009 Kl. 20:00 Møder ind om aftenen Kl. 20:00 og få sat et ballonkateter op og skal så møde ind næste morgen Kl. 8:00 og ha taget det ud igen og så bliver der prikket hul på mit vand  Så i næste uge Muligvis Onsdag Seneste Torsdag har jeg født, vores smukke prinsesse pige Mercedes  Jeg er SÅ GLAD og er så SPÆNDT

Hvor er det dejligt for dig at du endelig har fået en tid

Stort knus og held og lykke herfra

Hanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Mormilla

Nanna1985 skriver:

Nej jeg har termin her D. 1 September, men jeg kan ikk føde for store børn.. Min første datter Fia vejede 4000 G og hende kunne jeg bare ikk føde, hun var for stor til mig og det hele endte i meget GRIMT aks

Jeg har et kæmpe stor ønske om at føde selv og derfor sætter de mig igang i uge før termin, da lige pigen blev skønnet til 3433 G I Tirsdag  Så hun skal ikk nå at blive for stor

Jeg håber os at jeg kan få lov til at føde min den næste selv

Men det er da dejligt at de har fundet en løsning så du kan føde selv! Stort tillykke her fra!!!

Anmeld

22. august 2009

Nanna1985

Tak Piger  kun 3 dage, til det hele går løs  

Anmeld

22. august 2009

Diana...

Ihh hvor spændende glæder mig til at høre mere om det. 

held og lykke med det. 

Kram her fra.

Anmeld

22. august 2009

sabi1979

Hejsa
Hjertelig tillykke, det var da dejligt at du endelig har fået en tid

Knus Sabrina  39+4

Anmeld

22. august 2009

Ayasmor

Hej.. Tillykke med datoen for igangsættelsen.. Hvor er det dejligt at du kan få lov til at prøve at føde Mercedes selv (eeeelsker det navn ).. Det bliver spændende, og jeg venter spændt på at høre om fødslen, og self se billeder af lille Mercedes..
Knsu Sara

Anmeld

22. august 2009

Englebisse

Nanna1985 skriver:

Hej piger.. Fødselslægen ringede idag Kl. 16:30 og det har sørme taget sin tid og få den dato på min igangsættelse  

Jeg har fået den endelig dato på hvornår jeg skal sættes igang og det skal jeg Tirsdag D, 25 August 2009 Kl. 20:00 Møder ind om aftenen Kl. 20:00 og få sat et ballonkateter op og skal så møde ind næste morgen Kl. 8:00 og ha taget det ud igen og så bliver der prikket hul på mit vand  Så i næste uge Muligvis Onsdag Seneste Torsdag har jeg født, vores smukke prinsesse pige Mercedes  Jeg er SÅ GLAD og er så SPÆNDT

Når endelig fik lægen ringet til dig:-) Hvor bliver det bare spændende. Glæder mig til at hører hvordan det hele har forløbet sig. Held og lykke med det hele:-)
Knus

Anmeld

22. august 2009

Becks

Ih hvor er det dejligt for dig... Haaber dit aller stoerste oenske gaar i opfyldelse

Anmeld

23. august 2009

Nanna1985

Tusind tak Piger  Hvor er I søde

Skal nok skrive alt om fødslen og ligge billeder ind, når vi er ovenpå hele forløbet

Ha en dejlig dag.. Knus herfra

Anmeld

23. august 2009

Christopher&Andreas

århh skønt tillykke og held og lykke glæder mig til at se billeder af nussen...
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.