Bliver Sat Igang Tirsdag D. 25 Om Aftenen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Nanna1985

Hej piger.. Fødselslægen ringede idag Kl. 16:30 og det har sørme taget sin tid og få den dato på min igangsættelse  

Jeg har fået den endelig dato på hvornår jeg skal sættes igang og det skal jeg Tirsdag D, 25 August 2009 Kl. 20:00 Møder ind om aftenen Kl. 20:00 og få sat et ballonkateter op og skal så møde ind næste morgen Kl. 8:00 og ha taget det ud igen og så bliver der prikket hul på mit vand  Så i næste uge Muligvis Onsdag Seneste Torsdag har jeg født, vores smukke prinsesse pige Mercedes  Jeg er SÅ GLAD og er så SPÆNDT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Mira0911

Nanna1985 skriver:

Hej piger.. Fødselslægen ringede idag Kl. 16:30 og det har sørme taget sin tid og få den dato på min igangsættelse  

Jeg har fået den endelig dato på hvornår jeg skal sættes igang og det skal jeg Tirsdag D, 25 August 2009 Kl. 20:00 Møder ind om aftenen Kl. 20:00 og få sat et ballonkateter op og skal så møde ind næste morgen Kl. 8:00 og ha taget det ud igen og så bliver der prikket hul på mit vand  Så i næste uge Muligvis Onsdag Seneste Torsdag har jeg født, vores smukke prinsesse pige Mercedes  Jeg er SÅ GLAD og er så SPÆNDT

Ih hvor bliver det spændende.... Held og lykke med det... :O)

Anmeld

21. august 2009

Bubbi

Nanna1985 skriver:

Åhh hvor er jeg glad for at høre, at du lagt om længe fik besked.
Ihh hvor må i glæde jer alle sammen, ikke mindst Fie, til hun skal være storesøster

Anmeld

21. august 2009

Mormilla

Tillykke med det Så er der ikke så lang tid til at du fåer en bette pige...

Hvorfor skal du sættes igang? Er du gået over tid? Hvis jeg må spørger

Anmeld

21. august 2009

Nanna1985

Mormilla skriver:

Tillykke med det Så er der ikke så lang tid til at du fåer en bette pige...

Hvorfor skal du sættes igang? Er du gået over tid? Hvis jeg må spørger

Nej jeg har termin her D. 1 September, men jeg kan ikk føde for store børn.. Min første datter Fia vejede 4000 G og hende kunne jeg bare ikk føde, hun var for stor til mig og det hele endte i meget GRIMT aks

Jeg har et kæmpe stor ønske om at føde selv og derfor sætter de mig igang i uge før termin, da lige pigen blev skønnet til 3433 G I Tirsdag  Så hun skal ikk nå at blive for stor

Anmeld

21. august 2009

CharlotteG

Hej Nanna

Er det fordi dit bækken er for smalt??

Jeg skal selv have et pks den 6 oktober, da jeg fik et aks for 4 år siden og der fortalte de mig at mit bækken var for smalt og de anbefalede mig kejsnersnit hvis jeg skulle have flere børn.

Jeg har lige som dig et stor ønske om at føde normalt og defor er jeg lidt nysgerrig.:-)

Charlotte (uge 31+6)

Anmeld

21. august 2009

Nanna1985

CharlotteG skriver:

Hej Nanna

Er det fordi dit bækken er for smalt??

Jeg skal selv have et pks den 6 oktober, da jeg fik et aks for 4 år siden og der fortalte de mig at mit bækken var for smalt og de anbefalede mig kejsnersnit hvis jeg skulle have flere børn.

Jeg har lige som dig et stor ønske om at føde normalt og defor er jeg lidt nysgerrig.:-)

Charlotte (uge 31+6)

Ja jeg er for smal til et barn på 4000 G ihvertfald.. De er ikk sikker på, jeg kan føde selv, men de vil gerne prøve for at se om jeg kan, os fordi det er mit støreste ønske at føde selv

SÅ KRYDS finger for mig at mit støreste ønske går i opfyldelse

Anmeld

21. august 2009

CharlotteG

Du kan tro at jeg krydser fingere for dig  ønsker dig alt held og lykke med den forestående fødsel i næste uge.

Min dreng Alexander vejede "kun" 3130 gr. da jeg fik ham ved aks, så min chance for at føde normalt er nok meget lille.

Anmeld

21. august 2009

CarinaSB

Held og lykke med fødslen .. Håber at dit største ønske bliver opfyldt ..

Anmeld

21. august 2009

4kløver

Held og lykke.. glæder mig til at høre om hvordan det gik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.