Parterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2008

Villa

Puha. Lyder som noget vi alle kunne trænge til :)

Men at få lokket den bedre halvdel med på det, er da vidst helt udelukket :(

Jeg fik så anbefalet bogen - Mirandas Visdom - ...

den hjalp mig faktisk ret meget. Jeg testede selvfølgelig en masse af det der stod i bogen, og det virkede ud over al forventning :) Derefter fortalte jeg min kære mand om bogen. Jeg fortalte lidt af hvad der stod i den, og at jeg havde testet noget af det. Han sagde selvfølgelig bare: Sikke noget fis!

Hmmm! Nu tvangslæser jeg så bogen for ham, og mon ikke bare lidt af det siver ind? Og mon ikke han pludselig bedre kan relatere til hvad jeg har fortalt ham? Jow jow ;)

Vedr. det om at komme lidt væk uden børn. Det tror jeg faktisk godt kunne hjælpe. Vi var 1 uge på Årø uden for højsæssonen. Dog var jeg højgravid, og vi havde vores dreng på 3 år med. Men bare det at komme lidt væk fra de vante omgivelser. Og så var det jo nok en fordel at det var på en ø, hvor der ikke var et øje eller noget at give sig til. Ud over at gå mange lange ture, og snakke med hinanden :)

Jeg synes godt at det i hverdagen kan være svært at finde tid til hinanden. Svært at finde tid og overskud til at snakke om andet end praktiske ting. Så det med at snakke følelser og se hinanden dybt i øjnene, det bør der virkelig arbejdes på (L)

Her er det lidt øv at min kære mand tager på arb. midt i børnputning. Han er nattevagt og kommer hjem kl.07:15 Så der misser vi nok en del af hinanden, da vi ingen voksentid har i hverdagen.

V.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

lilleprut

Jeg er specialestuderende på psykologi og jeg kan ikke anbefale ham du har fundet. Find en uddannet psykolog og hvis der er ventetid så vent. Det afhænger utroligt meget af terapeuten/psykologen.

Der er ikke noget galt med psykoterapeuer per se, men ham her ser ikke super veluddannet ud efter min mening. Jeg kan anbefale en på Frederiksberg hvis du er interesseret.

Held og lykke.

Hilsen Anne

Anmeld

9. september 2008

Mimbi

Hej :)

Har du læst bogen kærlighedens 5 sprog ? det er en utrolig god bog der har hjulpet os meget :)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.