Puha. Lyder som noget vi alle kunne trænge til :)
Men at få lokket den bedre halvdel med på det, er da vidst helt udelukket :(
Jeg fik så anbefalet bogen - Mirandas Visdom - ...
den hjalp mig faktisk ret meget. Jeg testede selvfølgelig en masse af det der stod i bogen, og det virkede ud over al forventning :) Derefter fortalte jeg min kære mand om bogen. Jeg fortalte lidt af hvad der stod i den, og at jeg havde testet noget af det. Han sagde selvfølgelig bare: Sikke noget fis!
Hmmm! Nu tvangslæser jeg så bogen for ham, og mon ikke bare lidt af det siver ind? Og mon ikke han pludselig bedre kan relatere til hvad jeg har fortalt ham? Jow jow ;)
Vedr. det om at komme lidt væk uden børn. Det tror jeg faktisk godt kunne hjælpe. Vi var 1 uge på Årø uden for højsæssonen. Dog var jeg højgravid, og vi havde vores dreng på 3 år med. Men bare det at komme lidt væk fra de vante omgivelser. Og så var det jo nok en fordel at det var på en ø, hvor der ikke var et øje eller noget at give sig til. Ud over at gå mange lange ture, og snakke med hinanden :)
Jeg synes godt at det i hverdagen kan være svært at finde tid til hinanden. Svært at finde tid og overskud til at snakke om andet end praktiske ting. Så det med at snakke følelser og se hinanden dybt i øjnene, det bør der virkelig arbejdes på (L)
Her er det lidt øv at min kære mand tager på arb. midt i børnputning. Han er nattevagt og kommer hjem kl.07:15 Så der misser vi nok en del af hinanden, da vi ingen voksentid har i hverdagen.
V.
Anmeld