Vælling før 4 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tulle28 skriver:

Enig med de andre. Det er meget normalt de vågner oftere i den alder der - og så synes jeg iøvrigt vælling er noget underligt noget, men det er jo så en hel anden historie.

Kan man ikke få noget MME der heddet nat... Et eller andet? Har altid kun ammet, så har ingen erfaring. Synes bare jeg har set det i supermarkedet. 

MME der hedder nat? Nej det har jeg ikke hørt om. Tror i hvert fald ikke det er det til 0-6 mdr, hvis det er så. 

Det eneste jeg kender med nat er vist godnat-grød/aftengrød. Men det er igen først fra 6 mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

BigHope13

TanyaGR skriver:

Øv at det ikke havde nogen effekt for jer. Håber på at det virker lidt bedre for os 

Lenora har også altid været en forholdsvis stor pige, og hun er altså også lidt mere sulten end mange af de andre bebser på hendes alder vi kender 

Jeg håber også det har en mere gavnlig effekt hos jer  Det godt med nogle sultne store børn

Anmeld

16. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BigHope13 skriver:

Jeg håber også det har en mere gavnlig effekt hos jer  Det godt med nogle sultne store børn

Det havde så god virkning!  Hun sov til 3:30 og der vågnede hun kun fordi jeg skulle op og tisse 

Anmeld

16. oktober 2014

BigHope13

TanyaGR skriver:

Det havde så god virkning!  Hun sov til 3:30 og der vågnede hun kun fordi jeg skulle op og tisse 

Jamen det jo fantastiskLad os håbe det fortsætter sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.