Hvaeeee.. Hvor er hende den aktive fra øffen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. august 2009

ivfmarie

Eva?

Hun har ændret profil til QQ og nu er profilen ikke tilgængelig..  Er det sket noget?

Marie - ikke med fremme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

bette

hun har slettet sin profil..

noget med at hun fik hade breve osv.

Anmeld

21. august 2009

Muffinmus

okay, den var jeg også gået glip af...men hun er jo også altid freme med sine holdninger på en lidt bebrejdende måde...synes jeg
Men hadebreve er måske lidt meget at gøre ud af det...kvinder er dælme barnlige.

Anmeld

21. august 2009

Helle30

Jeg så hende ved Brugsen i dag, og hun så ikke ud til at være ked af det. Hun vender nok tilbage.
Jeg synes iøvrigt, at hvis man får hadebreve, så skal man melde det til Henrik. Han kan jo så let som ingenting spore en evt. ano. afsender.

- Helle

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg så hende ved Brugsen i dag, og hun så ikke ud til at være ked af det. Hun vender nok tilbage.
Jeg synes iøvrigt, at hvis man får hadebreve, så skal man melde det til Henrik. Han kan jo så let som ingenting spore en evt. ano. afsender.

- Helle

Okay???
I deler simpelthen købmand?????

Mette - nu forundret over Hillbilly fordelingen i det ganske danske land

Anmeld

21. august 2009

Sweet1978

Ja i har fattet det rigtigt - men nogen af os er heldigvis så priviligerede stadig at have hende på FB

Anmeld

21. august 2009

linemus

Helle30 skriver:

- Helle

Det var vist noget med at hun fik anonyme emails. Det kan han vel ikke gøre noget ved.

Anmeld

21. august 2009

Helle30

Mebach skriver:

Okay???
I deler simpelthen købmand?????

Mette - nu forundret over Hillbilly fordelingen i det ganske danske land

Jeg tror nu bare, hun var på vej forbi. Jeg skulle derind for at shoppe noget danskvand. Hun bor i den by, hvor Sofie er i dp, så derfor handler jeg indimellem i butikkerne dér - og støder også på omtalte. Hun ved ikke, hvem jeg er - og hun kan måske ikke engang genkende mit Baby.dk- navn, så jeg har aldrig givet mig til kende, når vi har mødtes.
Igen mener jeg, at hvis der er blevet sendt hademails over baby.dk  - så kan Henrik vel spore afsenderen. Ano eller ej.

- Helle - mør i hele mit svømmekadaver

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg tror nu bare, hun var på vej forbi. Jeg skulle derind for at shoppe noget danskvand. Hun bor i den by, hvor Sofie er i dp, så derfor handler jeg indimellem i butikkerne dér - og støder også på omtalte. Hun ved ikke, hvem jeg er - og hun kan måske ikke engang genkende mit Baby.dk- navn, så jeg har aldrig givet mig til kende, når vi har mødtes.
Igen mener jeg, at hvis der er blevet sendt hademails over baby.dk  - så kan Henrik vel spore afsenderen. Ano eller ej.

- Helle - mør i hele mit svømmekadaver

Hahaha, så godt din FB status...

Anmeld

21. august 2009

Helle30

Mebach skriver:

Hahaha, så godt din FB status...

Jeps Bacon! Den var til dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.