Voksi eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2014

Chevro

Begge dele :-) ! Liften er bedst i starten, for at give dem den tætte tryghed som de har brug for. 

Og når de efter nogle måneder ikke kan være deri længere, så er voksien mega god!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

EnGodMor

Har begge dele. 

Men havde jeg intet og stod og skulle vælge, så valgte jeg klart liften

Anmeld

14. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Højgaard skriver:

Hej 

Som overskriften lyder hvad skal man vælge voksipose eller lift? og hvorfor? 

Jeg er helt ny på dette område og ved ikke lige hvad jeg skal vælge??

Håber nogle kan hjælp mig lidt?! 

Mvh. en kommende mor

Vi har begge dele og har brugt begge til vores førstefødte og nu til den lille ny. 

Liften kunne vi højst bruge i 3 måneder så blev den for lille - men den var rar, for vi kunne ligge liften på vores seng, det var nemt når man var gæst hos nogen bare at tage liften med mens han lå og sov 

Voksipose brugte vi hele efterår/vinter når han sov ude i barnevogn. Det var fantastisk man ikke skulle bekymre sig om tøjet, for en voksipose kan de små virkelig holde varmen i. Så slap man for at købe køredragter og flyverdragter. Jeg tror også min dreng synes det var rart at være helt tæt pakket ind

vi købte vores voksipose via den blå avis til 250kr. Den var i rigtig flot stand, ja den så faktisk ubrugt ud.så hvis man ikke har noget imod brugt og kigger ofte i den blå avis kan man virkelig finde fantastiske ting til ingen penge

Anmeld

20. oktober 2014

Højgaard

Jeg kan læse mig frem til at det er brugbart med begge dele. Vi har selv investeret i en klapvogn og sat en lift i, så ja, når lillepigen vokser ud af liften er det måske meget smart med en voksi el.lign. 

Tak for svar til alle jer der har svaret. Det er nu meget rart at få et lille indblik i hvad andre gør/har gjort når man nu selv er helt ny i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.