Voksi eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. oktober 2014

Højgaard

Hej 

Som overskriften lyder hvad skal man vælge voksipose eller lift? og hvorfor? 

Jeg er helt ny på dette område og ved ikke lige hvad jeg skal vælge??

Håber nogle kan hjælp mig lidt?! 

Mvh. en kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Lililili

Vi har vinterbarn og jeg havde også svært ved at vælge, men endte med lift. Den brugte vi også i mellem os i sengen om natten og jeg syntes det var nemmere bare at have lift. Har kun hørt godt om voksi, men er glad for vi ikke investerede i en, den ville ikke være blevet brugt her. 

Anmeld

14. oktober 2014

Autostol.dk

Højgaard skriver:

Hej 

Mvh. en kommende mor

Vi havde begge dele.

Liften var god når vi var nogle steder og sønnik skulle sove. Han havde nemmere ved, at falde til ro når han lå i liften, da den kunne vendes væk fra forsamlingen og han kunne ikke ligge og kigge på os.

Liften brugte vi også i klapvognen, da den var nemmere at pakke sammen end barnevognen.

Voksiposen brugte vi i barnevognen når han skulle sove til middag og her var den helt genial.

Så vi ville ikke kunne vælge det ene frem for det andet - da vi brugte dem til to forskellige ting.

Anmeld

14. oktober 2014

Frk_Louise

Højgaard skriver:

Hej 

Mvh. en kommende mor

Vi har også investeret i begge dele.. Dog ikke en voksi, men den billige udgave - "sleebee" 

Jeg kunne nemlig heller ikke beslutte mig. Og mener vi fik sleebee'en til 599,- på bud i Bilka, så det er jo ikke alverden, hvis vi ender med at foretrække liften..

Anmeld

14. oktober 2014

LouiseEm

Skal have lillebror på fredag. Vi har valgt voksi med bæreplade Synes det er rart at kunne lægge ham ud i voksien nærmest kun i langærmet body, selv om vinteren. Skulle jeg have et sommerbarn ville jeg vælge lift 

Jeg har dog lagt en liftmadras ind i voksien, ovenpå bærepladen. Synes den er alt for hård at ligge på ellers 

Anmeld

14. oktober 2014

anonym10101

Højgaard skriver:

Hej 

Mvh. en kommende mor

Vi brugte liften, min datter er forårsbarn og der var den perfekt men on/off tæppe eller babydyne. Voksien var ALT for varm og liften kunne stilles så fint vores seng.

Anmeld

14. oktober 2014

migxher

Vi har købt en voksi da vi også har købt en kombivogn hvor der ikke rigtig er plads til en lift. Men jeg tænker dog at vi køber en billig brugt lift til at stå i sengen

Anmeld

14. oktober 2014

MHB

Vi havde en lift og en sleebee! Min søn voksede ud af liften efter et par måneder så vi har hovedsageligt brugt sleebee'en og den er stadig i brug i barnevognen når han er ude og sove til middag  

Anmeld

14. oktober 2014

Kay

Til vores datter fra august havde vi begge dele, da en voksi er for varm om sommeren

Til lillesøster med termin i dag, har vi valgt kun at havde voksi og så en babynest til når hun skal være i vores seng 

Anmeld

14. oktober 2014

Snevejr84

Liften hvis det er til et spædbarn, vi har været glad for liften. Vi har også en voksi pose men den har været alt for varm at bruge om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.