Opdatering på udvidede æl teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/249795pi3/proever-at-blive-gravid/-nye-aelteste-oeger-chancerne-for-graviditet.aspx#GoToMessage

Ja ja ja det så lovende ud for 4 dage siden, men nu står jeg 4 dage efter og har stadig negative æl test og den udvidede udgave blinker stadig, på 4 døgn 

Ved end den måler østrogen niveau men får ikke en positiv g-test, kun skyggestreg så må væbne med tålmodighed og se hvad min krop har fundet på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Kærlighediminmave

Øh øv nu har jeg lige bestilt dem er det bare noget juks så

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Øh øv nu har jeg lige bestilt dem er det bare noget juks så

Jeg tror bestemt ikke testene er noget  juks, nok nærmere min cyklus, jeg startede testning sent og så kan der godt være rod i det, især hvis jeg fik en æl lige inden eller en af de første dage, så er selvforskyldt. Bare irriteret da jeg nu hverken ved op eller ned

Anmeld

14. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg tror bestemt ikke testene er noget  juks, nok nærmere min cyklus, jeg startede testning sent og så kan der godt være rod i det, især hvis jeg fik en æl lige inden eller en af de første dage, så er selvforskyldt. Bare irriteret da jeg nu hverken ved op eller ned

Okay håber de virker ordentlig jeg begyndte at bløde i nat så endte på en cyklus på 41 dage den her gang, indtil videre er det den korteste cyklus, det er hårdt at skal vente så længe hver gang, men nu må vi prøve med de teste og se om jeg overhovedet har ægløsning men hvordan bruger du dem? Når den begynder at blinke tester du så hver dag eller hvordan? De er jo pænt dyre :/

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Okay håber de virker ordentlig jeg begyndte at bløde i nat så endte på en cyklus på 41 dage den her gang, indtil videre er det den korteste cyklus, det er hårdt at skal vente så længe hver gang, men nu må vi prøve med de teste og se om jeg overhovedet har ægløsning men hvordan bruger du dem? Når den begynder at blinke tester du så hver dag eller hvordan? De er jo pænt dyre :/

Jeg har faktisk testet 2 gange om dagen selvom der står 1 gang om dagen, men nu prøver jeg at supplere med de alm digitale og se om jeg bliver klogere 

Anmeld

14. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg har faktisk testet 2 gange om dagen selvom der står 1 gang om dagen, men nu prøver jeg at supplere med de alm digitale og se om jeg bliver klogere 

Puha to gange om dagen?  Så skal jeg ha købt de billige stiks teste ved siden af ellers bliver jeg ruineret :/

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Puha to gange om dagen?  Så skal jeg ha købt de billige stiks teste ved siden af ellers bliver jeg ruineret :/

Du behøver jo ikke teste 2 gange dagligt jeg gør lige nu i interesse for at finde ud af mest muligt omkring de nye teste og gør det kun denne gang  

Anmeld

14. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Du behøver jo ikke teste 2 gange dagligt jeg gør lige nu i interesse for at finde ud af mest muligt omkring de nye teste og gør det kun denne gang  

Det var mere for at være sikker på om jeg fangede æl for tror ikke jeg kan mærke den og synes heller ikke jeg har kunne se forandret udflåd :/

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det var mere for at være sikker på om jeg fangede æl for tror ikke jeg kan mærke den og synes heller ikke jeg har kunne se forandret udflåd :/

Kan nu læse mig frem på nogle engelske sider, at det ikke er meget unormalt at den blinkende smiley kan komme over flere dage, da den er der så længe der er øget østrogen og til ens æl kommer (Peak fertility) 

Anmeld

14. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Kan nu læse mig frem på nogle engelske sider, at det ikke er meget unormalt at den blinkende smiley kan komme over flere dage, da den er der så længe der er øget østrogen og til ens æl kommer (Peak fertility) 

Okay dvs du ik havde haft æl endnu?  Og den kan ik finde på at "blinke" efter æl?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.