Hvad tror/troede I, at I skulle have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Mathilde

Jeg troede jeg ville få en dreng, men jeg drømte altid at jeg fik en pige.... og det blev en lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

4kløver

Har også drømt om en pige og hun er en pige

Anmeld

21. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Med min datter troede jeg også det blev en pige, og det var også det jeg drømte en nat. Jeg var dog ikke nær så sikker på kønnet som da jeg ventede min søn... jeg VIDSTE bare at det blev en dreng. Havde endda foræret meget af min datters babytøj væk og fyldt skufferne med drengetøj i stedet Jeg tror jeg var blevet mega forvirret hvis der var kommet en lille pige ud

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Vi var så sikre på det var en dreng vi skulle have... Lige indtil scanningen sagde en pige...

Anmeld

21. august 2009

Mullemus86

Jeg har hele tiden følt, at jeg venter en dreng, var faktisk næsten sikker.. Har dog drømt om begge køn..
Var til MD i tirsdags og fik ret.. Venter en dejlig lille dreng
Tror jeg var blevet meget overrasket, hvis de havde sagt, at det var en pige..
// Alice 19+6

Anmeld

21. august 2009

baby2010

Jeg ved  ikke hvad det er endnu - først om 2 måneder, men min søster og min forlovede er sikre på det er en pige. Jeg tror/håber det måske også lidt, men det er bare ikke så godt, for hvis det bliver en dreng, så bliver vi jo lige så glade! Hvor får folk det fra? Jeg fatter ikke hvordan folk kan "mærke" hvad det bliver!?

Anmeld

21. august 2009

Nanna1985

Første gang sagde jeg Pige.. Alle andre sagde dreng.. Ud kom en smuk pige..

Denne gang her har jeg ikk haft den der mavefornemmelse, men fordi min mave og graviditet er så anderledes, mente jeg det kun blive en dreng,,, Drømte på vores bryllupsrejse i Maj , at vi fik en smuk lille bitte pige.. I uge 34 fik vi kønnet af vide og der vidste den med 80 % sikkerhed, at vi venter endnu en smuk prinsesse pige

Anmeld

21. august 2009

mor_sabina

Jeg troede jeg skulle have en pige og det sagde "ringtesten" også men han er nu en rigtig lille dreng. Dog skriger han indimellem som en lille pige

Anmeld

21. august 2009

H+S Skjolgborg.

Majastina skriver:

Min søster og jeg kom til at snakke lidt, for jeg sagde, at jeg tror det er en lille dreng, der gemmer sig inde i maven. Det troede hun også, da hun var gravid, men det blev en lille pige, det samme troede min mor alle tre gange hun var gravid, og alle tre gange fik hun piger.

Vi kom derfor til at snakke om, om der er flest, som tror, at det bliver en dreng.

Hvad tror eller troede du, og holdt fornemmelsen stik?

Jeg sagde den gang første dreng så pige så dreng også var vi til scanningen og jeg sagde højt det er en dreng og jaaa... Man kunne det hele.. .
Jeg har endlig  mave og røv som da jeg vente min datter..Men kun små ting ellers som mega halsbrand igen her 3 gangs gravid  og ryggen.ellers ikke det vilde andet inu 7-9-13 have de første 10 uge meget mere derfor troed ejge på en pige lige der..

Mvh henriette 22+3

Anmeld

21. august 2009

Balderson

Jeg har altid sagt, at jeg kun er skabt til at få drenge  Og indtil videre har det holdt stikt..

Min den første var en dreng, og inden vi overhovedet havde været til scanning med nr. 2 her, sagde jeg til min mand, at det var en dreng mere og ja, sørme ikke om jeg venter mig en dreng mere ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.