Hvad tror/troede I, at I skulle have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Dictes mor

Min søster og jeg kom til at snakke lidt, for jeg sagde, at jeg tror det er en lille dreng, der gemmer sig inde i maven. Det troede hun også, da hun var gravid, men det blev en lille pige, det samme troede min mor alle tre gange hun var gravid, og alle tre gange fik hun piger.

Vi kom derfor til at snakke om, om der er flest, som tror, at det bliver en dreng.

Hvad tror eller troede du, og holdt fornemmelsen stik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg sage til miig selv fra staten af det var en dreng! og det var det også!

Anmeld

21. august 2009

A.

jeg troede at det var dreng fra starten og det var det også

Anmeld

21. august 2009

MetteT

Jeg var simpelthen så sikker på at det blev en pige... Og det blev det også
Tror virkelig jeg havde kigget lidt hvis de havde sagt til scanningen at det blev en dreng... Ved ikke hvorfor jeg var så sikker...

Knus Mette

Anmeld

21. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Min søster og jeg kom til at snakke lidt, for jeg sagde, at jeg tror det er en lille dreng, der gemmer sig inde i maven. Det troede hun også, da hun var gravid, men det blev en lille pige, det samme troede min mor alle tre gange hun var gravid, og alle tre gange fik hun piger.

Vi kom derfor til at snakke om, om der er flest, som tror, at det bliver en dreng.

Jeg var overbevist om at jeg skulle have en pige og det samme var Carsten.

Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg fik en lille pige født før tid - det blev jo uhyggeligt nok sandt

Da maven rigtig begyndte at strutte var der rigtig mange der sagde at jeg da ventede en dreng og til sidst var jeg næsten overbevist om at det sa nok var en dreng så.

I uge 32 til scanning fik vi så at vide at det rent faktisk var en pige vi ventede os

Anmeld

21. august 2009

Misjelle

Ja ved godt det lyder lidt hokus pokus, men nogle siger jo at når en gravid kvinde drømmer om sidt ufødte barn og "ser" kønnet så er det det bliver . Det kan man jo så vælge at tro på eller ej.. men en nat drømte jeg at jeg havde født, det hele var gået meget stærkt. Jeg blev vist ind på en stue, hvor mit barn var henne på en seng sidder der det ja undskyld mig men det var ikke noget kønt barn (og jeg synes ellers næsten alle børn er kønne). Det er en pige og jeg bliver lidt forskrækket, for hun er ca. på størrelse med en 1 årig, men tager hende op til mig. Pludselig er der en der prikker mig på skulderen og siger det ikke dit barn dit barn er her og så rækker hun mig den smukkeste baby dreng. Han var så lille bitte og dejlig. Kan bare huske jeg vågnede og sagde til min mand "Vi skal have en dreng" . Og sørme så 6 måneder efter var han der .

Det var sikkert tilfældigt men kan nu godt lide at forstille mig at jeg kunne forudsige det gennem min drøm

Anmeld

21. august 2009

LotteGabriella

Majastina skriver:

Jeg sagde at det var en pige, lige fra den dag, jeg fandt ud af jeg var gravid og jeg havde ret Brian og alle andre sagde at det var en dreng

Anmeld

21. august 2009

JJ74

Jeg er fuldstændig overbevist om at det er en pige og det har jeg været helt fra starten... Skal scannes 11.9 og bliver meget overrasket hvis det er en dreng. Men nu må vi se :-)

Anmeld

21. august 2009

JJ74

21. august 2009

Munder

Jeg var ret sikker på, at det var en pige, hvilket det jo også var.

Alle andre mente det ville blive en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.