Godnatflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2014

Karina84

Her er det ikke mere end et par uger siden vi stoppede med godnat-flasken og hun er 1½ 

Vi har, hmm siden i sommers vil jeg tro, givet hende let- eller sødmælk i flasken i stedet. Og da vi tog den fra hende, jamen det gik så uden problemer, så det kunne vi sikkert ha' gjort for længe siden. Hun er i stedet begyndt at blive glad for et par bamser som hun putter med 

Måske kan du prøve med almindelig mælk i en kop når der skal puttes?

Med den store byttede vi flasken ud med et glas vand, og det får han stadig inden han skal sove og hvis han vågner  Han var så ikke meget over 1 år mener jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Soleil

Bell'star skriver:

Godaften.

Hvor gamle var jeres børn da I helt stoppede med godnatflasken eller gik fra mælk over til F.eks. Kamillete?

- her tænker jeg på jer der måtte tage den fra børnene, og ikke jer hvis børn selv sagde godnatflasken fra. 

Min søn fik den til han var 2 år og så gik vi over til drikkedunk med vand i, som han har stående inde i sengen.

Han drikker den næsten aldrig, så det er nok mere tryghed for ham.

Min sundhedsplejerske sagde også, at når han var 1 år, så var det slut. Men tror du skal mærke efter hvad DIN søn har brug for og IKKE hvad sundhedsplejersken har brug for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.