Godnatflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
11 svar
4 synes godt om
13. oktober 2014

Bell'star

Godaften.

Hvor gamle var jeres børn da I helt stoppede med godnatflasken eller gik fra mælk over til F.eks. Kamillete?

- her tænker jeg på jer der måtte tage den fra børnene, og ikke jer hvis børn selv sagde godnatflasken fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Trekløver(:

Bell'star skriver:

Godaften.

Hvor gamle var jeres børn da I helt stoppede med godnatflasken eller gik fra mælk over til F.eks. Kamillete?

- her tænker jeg på jer der måtte tage den fra børnene, og ikke jer hvis børn selv sagde godnatflasken fra. 

Altså min datter bliver snart 15 måneder og får stadig sin godnatflaske Hun er bestemt ikke klar til at sige farvel til den, så lader hende bare få den til hun er 2 år. Derefter vil jeg nok skifte ud med vand eller te. 

Anmeld

13. oktober 2014

Goggelogge

Følger lige med da jeg har en datter på 14 mdr som også stadig får flaske

Anmeld

13. oktober 2014

Bell'star

M_V skriver:

Altså min datter bliver snart 15 måneder og får stadig sin godnatflaske Hun er bestemt ikke klar til at sige farvel til den, så lader hende bare få den til hun er 2 år. Derefter vil jeg nok skifte ud med vand eller te. 

Okay, min søn er næsten 14måneder, og får også stadig sin. 

Men min sundhedsplejerske siger, at han SKAL vendes af med den inden han bliver 1,5år, så ville lige høre om det også er standarden herinde

Jeg forsøgte i dag at skifte mælken ud med kamillete, men det var absolut ingen succes.. 

Anmeld

13. oktober 2014

missehxx

Når du siger godnatflaske, mener du så lige inden de bliver putter eller midt om natten? ��

Anmeld

13. oktober 2014

Bell'star

missehxx skriver:

Når du siger godnatflaske, mener du så lige inden de bliver putter eller midt om natten? ��

Lige inden de bliver puttet. - det er jo der man siger 'godnat' 

Anmeld

13. oktober 2014

Trekløver(:

Bell'star skriver:

Okay, min søn er næsten 14måneder, og får også stadig sin. 

Men min sundhedsplejerske siger, at han SKAL vendes af med den inden han bliver 1,5år, så ville lige høre om det også er standarden herinde

Jeg forsøgte i dag at skifte mælken ud med kamillete, men det var absolut ingen succes.. 

Okay vi fik at vide af vores sundhedsplejerske og til 1 års undersøgelsen at vi endelig skulle lade hende have sin godnatflaske så længe hun lystede, bare ikke længere end til 2 år. Det er vist meget forskelligt fra fagperson til fagperson

Men hvis i gerne vil vænne ham fra, så ville jeg bare holde fast i beslutningen om at det er kamille-te, der kommer i flasken, og så går der nok nogle dage med lidt aftenroderri, og så acceptere han det stille og roligt. Men jeg havde nok ventet lidt, hvis han er så glad for aften mælken. 

Anmeld

13. oktober 2014

Clisolka

Oliver på 13 mrd. er ikke for så lang tid siden stoppet med sin  

Min ældste stoppede med natflasken da hun var 8 mrd 

Anmeld

14. oktober 2014

Bell'star

M_V skriver:

Okay vi fik at vide af vores sundhedsplejerske og til 1 års undersøgelsen at vi endelig skulle lade hende have sin godnatflaske så længe hun lystede, bare ikke længere end til 2 år. Det er vist meget forskelligt fra fagperson til fagperson

Men hvis i gerne vil vænne ham fra, så ville jeg bare holde fast i beslutningen om at det er kamille-te, der kommer i flasken, og så går der nok nogle dage med lidt aftenroderri, og så acceptere han det stille og roligt. Men jeg havde nok ventet lidt, hvis han er så glad for aften mælken. 

Ja, jeg forestillede mig nemlig også, at det er forskelligt fra den ene fagperson til den anden. Men hun var så overbevisende, at jeg tænkte der måtte være en logisk forklaring på at den SKULLE være droppet inden han blev 1,5år.  

Og så er der efterfølgende flere der har undret sig over hvorfor han stadig, får mme i den natflaske, og ikke fx kamillete. 

Men kamillete var absolut ingen succes, han nægtede. Faldt dog hurtigt i søvn alligevel, så tænker at jeg forsøger mig med det igen de næste par aftener og ser hvad der sker.

Anmeld

14. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Det er ikke så godt for tænderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.