M_V skriver:
Okay vi fik at vide af vores sundhedsplejerske og til 1 års undersøgelsen at vi endelig skulle lade hende have sin godnatflaske så længe hun lystede, bare ikke længere end til 2 år. Det er vist meget forskelligt fra fagperson til fagperson

Men hvis i gerne vil vænne ham fra, så ville jeg bare holde fast i beslutningen om at det er kamille-te, der kommer i flasken, og så går der nok nogle dage med lidt aftenroderri, og så acceptere han det stille og roligt. Men jeg havde nok ventet lidt, hvis han er så glad for aften mælken.
Ja, jeg forestillede mig nemlig også, at det er forskelligt fra den ene fagperson til den anden. Men hun var så overbevisende, at jeg tænkte der måtte være en logisk forklaring på at den SKULLE være droppet inden han blev 1,5år.
Og så er der efterfølgende flere der har undret sig over hvorfor han stadig, får mme i den natflaske, og ikke fx kamillete.
Men kamillete var absolut ingen succes, han nægtede. Faldt dog hurtigt i søvn alligevel, så tænker at jeg forsøger mig med det igen de næste par aftener og ser hvad der sker. 
Anmeld