9 uger tilbage imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg ville være klar hvis det var i morgen. Hehe..

I det hele taget synes jeg det er strengt en graviditet varer så længe med tanke på at vores tålmodighed ca varer et par måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hehe

Anmeld

23. august 2009

LineD

Goth Nesgaard skriver:

Jeg ville være klar hvis det var i morgen. Hehe..

I det hele taget synes jeg det er strengt en graviditet varer så længe med tanke på at vores tålmodighed ca varer et par måneder..

Hørt hørt! Hvad sker der for hunde kun er drægtige i 63 dage??
Halloooo 9 mdr er jo en EVIGHED 

Total opgivende suk fra Line som kun er 25+5!

Anmeld

23. august 2009

Pige2009

Jeg har lidt under 7 uger tilbage med termin 10-10, og jeg er helt klar til den lille prinsesse. Alle ting er indkøbt, vasket og på plads, så nu er det bare at vente! Men sikke en ventetid Øv.

Linda 33+1

Anmeld

23. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

Hørt hørt! Hvad sker der for hunde kun er drægtige i 63 dage??
Halloooo 9 mdr er jo en EVIGHED 

Total opgivende suk fra Line som kun er 25+5!

kun og kun du da langt henne

Anmeld

24. august 2009

Brams

Har også 9 uger tilbage, alt er vasket og lagt på plads, børneværelset er fuldstændig klart alligevel synes jeg ikke tiden er lang, i hvert fald ikke endnu.

Jeg nyder hver dag med min prinsesse i maven og kan på en eller anden mærkelig måde synes, at det bliver lidt sørgeligt at hun om små 2 mdr. ikke længere skal være inde i min mave, ikke fordi jeg ikke glæder mig ud over alle grænser til jeg kan holde hende i mine arme, lyder det mærkeligt ??

Måske er det også fordi at jeg ved at jeg kun kommer til at opleve denne fantastiske følelse én gang.

Anmeld

24. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg er glad for at jeg ikke er en elefant. 24 måneder.

Brams: Jeg kan godt se hvad du mener og jeg har hørt mange har det sådan.
Jeg er bare ikke en af dem. Hehe..
Jeg kan godt lide tanken om at jeg kan tjekke  at min baby har det godt i stedet for at skulle vente på at han gider sparke. (Og på at jeg er afslappet nok til at han gider)
Men det må virkelig være skønt at have det som dig og hvile i dig selv og nyde din graviditet fuldt ud.
Men ja.. Hvis man ved det kun bliver en gang er følelsen af at man skal huske at nyde det inden det er slut nok langt stærkere.

Anmeld

25. august 2009

tumle81

Jeg har 8 uger tilbage, og glæder mig da rigtig meget til at se baby, men allermest til at se om det er en dreng eller pige ;-)

Jeg er egentlig ikke utålmodig for synes der er meget at se til med 2 små børn og nu kommer nr 3!!

Jeg nyder min graviditet på trods af en slem bækkenløsning med sygemelding siden slutningen af maj måned, da jeg ved det er sidste gang jeg nogensinde skal mærke den fantastiske følelse af maven der vokser, og en lille baby som sparker. Ser også lidt frem til fødslen selvom jeg ved hvor ondt det gør, for det er også sidste gang jeg skal igennem den fantastiske oplevelse det er at give liv til et lille barn...

Mange knus fra Kathrina 31+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.