9 uger tilbage imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej , ja jeg har 9 uger tilbage imorgen til termin , glæder miig syndsygt meget! men hvor går tiden langsom nu syns jeg?! er det tidlig og sige det ?? er det nomalt man føler tiden går langsom når man er så langt henne nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

3drenge

Jeg har ca. 6 uger til kejsersnit d. 30sep. Synes også tiden går MEGET langsom, men det er nok også fordi jeg fik bækkenløsning i uge 28 og knap har været uden for en dør siden.HOLD KÆFT HVOR JEG KEDER MIG!!!

Vi bliver nok nød til bare at tænke på, at vi nærmer os målet

Anmeld

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

lukasogsilas skriver:

Jeg har ca. 6 uger til kejsersnit d. 30sep. Synes også tiden går MEGET langsom, men det er nok også fordi jeg fik bækkenløsning i uge 28 og knap har været uden for en dør siden.HOLD KÆFT HVOR JEG KEDER MIG!!!

Vi bliver nok nød til bare at tænke på, at vi nærmer os målet

ja jeg fik bækken smerter for to dage siden, og syns det slemt nok. kan næsten ikk gå og får stød tit, av ville ønske tiden bare ville gå!

Anmeld

21. august 2009

Alína Hólm

hvis du har bækkenløsning, skal du snakke med din læge, så hun kan henvise dig til fysikterapi. og prøv og holde benene sammen så meget som muligt, selv om det gør ondt, ellers bliver det bare værre efter fødselen. ved godt hvordan det er, det gør rigtig ondt.

Anmeld

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

anikaingibjorg skriver:

hvis du har bækkenløsning, skal du snakke med din læge, så hun kan henvise dig til fysikterapi. og prøv og holde benene sammen så meget som muligt, selv om det gør ondt, ellers bliver det bare værre efter fødselen. ved godt hvordan det er, det gør rigtig ondt.

har ikk bækkenløsing men bækkensmerter

Anmeld

22. august 2009

Alína Hólm

okay (: 

Anmeld

22. august 2009

Ox.

ungmor92 skriver:

heej , ja jeg har 9 uger tilbage imorgen til termin , glæder miig syndsygt meget! men hvor går tiden langsom nu syns jeg?! er det tidlig og sige det ?? er det nomalt man føler tiden går langsom når man er så langt henne nu!

Det er helt normalt. jeg synes også tiden gik ufatteligt langsomt! Krydser fingre for du ikke går over tiden, for der føles det som flere måneder synes jeg ..

Anmeld

23. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Altså jeg har over 14 uger tilbage og jeg synes tiden går langsomt.
Sådan er det nok bare når man glæder sig så meget som vi gør.

Anmeld

23. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Goth Nesgaard skriver:

Altså jeg har over 14 uger tilbage og jeg synes tiden går langsomt.
Sådan er det nok bare når man glæder sig så meget som vi gør.

ja men jeg er ved og være godt utolmodig

Anmeld

23. august 2009

4kløver

Ja 9 uger jeg glæder mig også..  syndes også at tiden går langsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.