hvordan lever i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

jeg sad og så dette program og sidder faktisk og har det rigtig skidt med mig selv

vi lever overhoved ikke sundt. vi elsker pommefritter og vi drikker cola light hverdag (mega usundt) jeg får ingen  motion da jeg har rigtig dårlige knæ som netop bliver dårlige vis jeg motionere. jeg har en skuldre som er smadret og venter på opration..

vi spiser sukker hver dag på en eller anden måde om det er cornflakes eller ketchup men alligevel..

sidder nu med følesen af at jeg er den eneste på jorden som lever et usundt liv? 

her er programmet som gjorde mig skidt tilpas 

http://www.dr.dk/tv/se/dr2-tema/dr2-tema-nar-sundt-blir-sygt-2#!/00:17

hvad er sundhed for jer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

SandraXOXO

Vi har også levet virkelig usundt siden sommerferien. Men det er slut nu, jeg starter med at træne på tirsdag og så kommer hele familien automatisk til at leve sundt da jeg bestemmer vores menu herhjemme. Pyh ha sådan et par mdr sætter sig gevaldigt på røven ;-) ihvertfald hos mig. 

Anmeld

12. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her lever vi heller ik super sundt. Vh stine

Anmeld

12. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

jeg sad og så dette program og sidder faktisk og har det rigtig skidt med mig selv

vi lever overhoved ikke sundt. vi elsker pommefritter og vi drikker cola light hverdag (mega usundt) jeg får ingen  motion da jeg har rigtig dårlige knæ som netop bliver dårlige vis jeg motionere. jeg har en skuldre som er smadret og venter på opration..

vi spiser sukker hver dag på en eller anden måde om det er cornflakes eller ketchup men alligevel..

sidder nu med følesen af at jeg er den eneste på jorden som lever et usundt liv? 

her er programmet som gjorde mig skidt tilpas 

http://www.dr.dk/tv/se/dr2-tema/dr2-tema-nar-sundt-blir-sygt-2#!/00:17

hvad er sundhed for jer ? 

Tror vi lever sådan rimelig sundt, men stadig plads til at synde

Jeg spiser ikke brød, ris, kartofler og pasta og minimal frugt.

Jeg går lange ture og dyrker cross fit. 

Anmeld

12. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tror vi lever på en meget almindelig måde når man er på lav social indkomst som vi er...

vores mad er ikke sund, men det er heller ikke junkfood hver dag...

vi drikker cola og køber slik og chips og bager selv kager og boller...

vi køber MCDonalds en gang om måneden, eller på Burger King, eller pizza...

Motion er når vi er ude og lege med sønnen...

Energien er lav så vi prøver at bruge den der hvor den giver mest, vores søn...

Min energi bruges på opvask, madlavning, tøjvask, og lege med sønnen...

Min kærestes energi bruges på at holde hovedet klart, lege med sønnen, og prøve at være med til alle de ting han drømmer om at kunne med os...

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror vi lever sådan rimelig sundt, men stadig plads til at synde

Jeg spiser ikke brød, ris, kartofler og pasta og minimal frugt.

Jeg går lange ture og dyrker cross fit. 

det er nok der jeg mener jeg kunne ikke leve uden pasta eller kartofler eller brød jeg elsker det og spiser slet ikke grøntsager eller salat så ville få et stort problem 

Anmeld

12. oktober 2014

Chevro

Er gravid lige nu, så min kost er lig røv hehe..

Min kæreste er på diæt lige pt - lige nu for at bulke, i forhold til bodybuilding o-lign. Så han spiser meget sit eget mad, som er sundt og indeholder en masse sundt fedt.

Før jeg blev gravid tænkte jeg mere over det, men lige nu spiser jeg for at der skal komme noget ned i maven..  

Men når jeg har fået vores bebs, skal jeg også spise sundere - så det bliver en endnu større del af vores liv, for børnenes skyld

Anmeld

12. oktober 2014

Missy_B

Jeg har for nyligt været igennem et stort vægttab, der lærte mig at fokusere lidt mere på at spare på kalorier. Nu ELSKER jeg grønt så det er heldigvis nemt, men har skåret ris og pasta ned til det minimale, og tænkt mig om .

Er gravid lige nu, så der spiser jeg lidt mere løst, men stadig alt med måde. Drikker pepsi max et par gange om ugen (ellers saft/vand), spiser skyr og forsøger at begrænse indtaget af usundt (selvom chokolademonstret desværre har indtaget mig i denne graviditet)

Motion når jeg ikke så meget af, da jeg skal være ærlig og sige at når mit barn er puttet gider jeg sjældent noget, andet end at slappe på sofaen - men i weekenden går jeg lange ture med hunden

For mig handler sundhed ikke nødvendigvis kun om mad og motion, men også om velvære, søvn og glæde i hverdagen

Anmeld

12. oktober 2014

LilleSpir

Det behøver nødvendigvis ikke være dyrt eller enormt tidskrævende, at leve sundt. Sundt for mig er også at have overskud, være glad og tilfreds :-) 

Vi har en stor skuffe i fryseren med frossen grønt i alle afskygninger + frossen bær. Så bager vi ofte boller med en masse kerner i og knækbrød. Af kød er vi stor tilhænger af oksekød og kylling - en sjælden gang en god gammeldags omgang frikadeller. 

Vi har altid en skål fyldt med frugt stående på spidsbordet og gulerødder i køleskabet. Personligt er jeg ikke så stor tilhænger af stivelse i form af pasta og ris, simpelthen fordi min mave går i hårdknude af det og bliver oppustet. Så vi bruger bulgur :-) Ret ofte er vores tallerken fyldt med kød og grønt til aftensmad og intet andet..

Sodavand får vi mest i weekenden, nogle gange bliver det erstattet med saftevand fra Fun (one). Ellers spiser vi havregryn/boller om morgenen, rugbrød/rester/rugbrød til frokost og går og snacker den med tørret frugt, grøntsager, riskiks osv i løbet af dagen. 

Jeg er på holdtræning ca 3 gange i ugen i FitnessWorld ellers styrketræner jeg selv i løbet af ugen som jeg synes det passer ind. 

Min kæreste har tabt 45 kilo, da han var meget overvægtig. Derfor betyder en varieret og sund kost/hverdag meget for ham. Hvilket vi prøver at efterkomme! 

Men er der minus på overskuddet en dag, er vi ikke blege for at bestille over JustEat, så vi er slet slet ikke hysteriske! :-)

Anmeld

12. oktober 2014

WilliamDSTN

Jeg drikker altså også light sodavand næsten hver dag, slik en gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.