Sover baby bedre af flasker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2014

anonym10101

san skriver:

Nogen der ved om babyer sover bedre af at få flaske altså er der nogen det har prøvet at gå hen til flaske og jeres børn så er begyndt at sove bedre???

Min datter sover bedre på bryst, to gange har vi (manden) taget hende om aftenen og vi prøvede så med en flaske til natten men det var ikke noget at råbe hurra for :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

anonym10101

san skriver:

Okay det er jo nok også lidt forskelligt .. Håber min dreng kommer tilst sove bedre om natten , han er 3 mdr nu, og vågner stadig hver anden time, nogrn gange efter en Time... Mor mangler søvn ... Vi har haft ham til kiopraktor og zoneterpi så det er der styr på.. Og han har ikke ondt i ørene.. Jeg må bare have tålmodighed og håbe søvnen snart bliver lidt bedre

Nå jamen så er han jo også stadig lille, de vågner jo fordi de stadig har brug for mad om natten - det følger med rollen hehe

Anmeld

11. oktober 2014

Mor til Ella

Ella sov hverken længere eller bedre af flasken.

men fik istedet voldsomme maveproblemer

Anmeld

11. oktober 2014

anynom

san skriver:

Okay det er jo nok også lidt forskelligt .. Håber min dreng kommer tilst sove bedre om natten , han er 3 mdr nu, og vågner stadig hver anden time, nogrn gange efter en Time... Mor mangler søvn ... Vi har haft ham til kiopraktor og zoneterpi så det er der styr på.. Og han har ikke ondt i ørene.. Jeg må bare have tålmodighed og håbe søvnen snart bliver lidt bedre

Det er skide hårdt - men det er helt normalt at babyer i den alder vågner så ofte om natten. 

Anmeld

11. oktober 2014

Sitrani

san skriver:

Nogen der ved om babyer sover bedre af at få flaske altså er der nogen det har prøvet at gå hen til flaske og jeres børn så er begyndt at sove bedre???

Min datter har altid sovet fint, og sådan som babyer nu gør. Fra fødslen og frem til hun var 3 mdr sov hun nogle nætter op til 11 timer i streg uden opvågninger eller mad. Derefter vågnede hun et par gange for at få bryst om natten. Hun fik sin sidste nat-tår på sin 1 års fødselsdag 

Kunne aldrig finde på at give flaske hvis jeg kunne amme... det er det rene guld...

Anmeld

11. oktober 2014

Røverdatter

Jeg husker at min søn vågnede mange gange i løbet af natten for at die. Det er om natten at de, i de første måneder, justerer mælkeproduktionen så den tilpasses lige præcis dem. Det er faktisk ret smart

Jeg ville blive ved med at amme, holde ud og med tanken om den tryghed og nærhed du giver dit ammebarn, så ville jeg blive ved. Der er lys for enden af den til tider "mørke vej", men det bliver bedre og lettere!

Selvom min amning optog meget af min tid med min dreng, da han var baby, så er det helt klart det hele værd, synes jeg! Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mit næste barn(børn) også bliver ammebarn. Og nej - det har ikke været omkostningsfrit. Jeg har nærmest ikke sovet i 12 måneder, allerhøjest tre timer i streg. Jeg har haft brystbetændelse to-tre gange og min søn kunne snildt ligge ved brystet i to-tre timer i streg. Sådan kan amningen godt forløbe sig - og det har endda været nemt i forhold til hvad jeg ellers hører af historier

Det var bare lige en tilføjelse til det indlæg du skrev om din 3 mdr's baby

Anmeld

11. oktober 2014

L-Mortil3

Vores den ældste sov kun en time ad gangen dag og nat i godt 7 mdr, efter 3 mdr amning skiftede vi til flaske så far kunne aflaste = det var samme resultat.

vores yngste samme mønster 100% men fortsatte her amningen til han startede i dp. Han er mors dreng og elsker at putte, det har amningen givet os...

Jeg tror ikke det har betydning om det er a eller b , små babyer sover ikke i en rytme og har brug for ofte st tanke op. 

Anmeld

11. oktober 2014

Karina84

L-Mortil2 skriver:

Vores den ældste sov kun en time ad gangen dag og nat i godt 7 mdr, efter 3 mdr amning skiftede vi til flaske så far kunne aflaste = det var samme resultat.

vores yngste samme mønster 100% men fortsatte her amningen til han startede i dp. Han er mors dreng og elsker at putte, det har amningen givet os...

Jeg tror ikke det har betydning om det er a eller b , små babyer sover ikke i en rytme og har brug for ofte st tanke op. 

Han er mors dreng og elsker at putte, det har amningen givet os...

Vil blot sige at min dreng som blevet ammet i starten er fars dreng og lillesøster klart er mors pige og elsker at putte hos mig, selvom hun fik flaske fra dag 1.

Så det kan flaske bestemt også

Anmeld

11. oktober 2014

L-Mortil3

Han er mors dreng og elsker at putte, det har amningen givet os...

Vil blot sige at min dreng som blevet ammet i starten er fars dreng og lillesøster klart er mors pige og elsker at putte hos mig, selvom hun fik flaske fra dag 1.

Så det kan flaske bestemt også

Den store på flasken er o g s å mors dreng, det var mere det han stadig elsker at putte på min brystkasse, han kan ligge i timer og bare lytte til hjerteslag :-) han er 3 år den bette...

jeg siger ikke flaske ikke kan gøre det samme, men det er hvad j e g føler amningen har givet af bonus til os :-)

Anmeld

11. oktober 2014

modesty

san skriver:

Det er helt normalt at en baby på den alder vågner ofte om natten. Du skal være opmærksom at du risikerer at din baby får forstoppelse med smerter og masser af gråd til følge hvis du skifter over til flaske. Bare så du er forberedt på at der kan følge en masse bøvl og ubehag for baby med skiftet - og at han sagtens kan blive ved med at vågne så ofte som han gør nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.