Sover baby bedre af flasker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.300 visninger
20 svar
31 synes godt om
11. oktober 2014

san

Nogen der ved om babyer sover bedre af at få flaske altså er der nogen det har prøvet at gå hen til flaske og jeres børn så er begyndt at sove bedre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min sov aldrig tungere, længere eller bedre af hverken flaske, vælling eller grød.  

Anmeld

11. oktober 2014

anynom

san skriver:

Nogen der ved om babyer sover bedre af at få flaske altså er der nogen det har prøvet at gå hen til flaske og jeres børn så er begyndt at sove bedre???

Mme er svært at fordøje og i nogle tilfælde sover baby længere, simpelthen fordi maven arbejder på højtryk. 

Mme ændrer også tarmfloraen og giver i mange tilfælde forstoppelse. 

Anmeld

11. oktober 2014

Karina84

Med den store kørte amningen ikke super, og da vi skiftede over til MME, ja så sov han bedre 

Den lille var på flaske fra fra starten og hun har altid sovet rigtig godt, men om hun ville det samme hvis hun blev ammet, er jo ikke til at sige.

Ingen af mine har haft problemer med maven eller fordøjelsen efter de er startet på MME.

Anmeld

11. oktober 2014

Albertsen92

Nej

Anmeld

11. oktober 2014

san

Okay det er jo nok også lidt forskelligt .. Håber min dreng kommer tilst sove bedre om natten , han er 3 mdr nu, og vågner stadig hver anden time, nogrn gange efter en Time... Mor mangler søvn ... Vi har haft ham til kiopraktor og zoneterpi så det er der styr på.. Og han har ikke ondt i ørene.. Jeg må bare have tålmodighed og håbe søvnen snart bliver lidt bedre

Anmeld

11. oktober 2014

san

Karina84 skriver:

Med den store kørte amningen ikke super, og da vi skiftede over til MME, ja så sov han bedre 

Den lille var på flaske fra fra starten og hun har altid sovet rigtig godt, men om hun ville det samme hvis hun blev ammet, er jo ikke til at sige.

Ingen af mine har haft problemer med maven eller fordøjelsen efter de er startet på MME.

Hvad var der med amningen, siden det ikke kørt super godt??? Hvis jeg må være så nysgerrig  

Anmeld

11. oktober 2014

Karina84

san skriver:

Hvad var der med amningen, siden det ikke kørt super godt??? Hvis jeg må være så nysgerrig  

Det må du gerne

Jamen det gjorde rigtig ondt for det første, og det gjorde det også efter 2 mdr. Han græd og skreg rigtig meget de første par måneder. Han spiste hele tiden, eller kunne kun finde bare en lille smule ro når han spiste, eller blev vugget i armene. Han sov sjældent mere end en time af gangen også om natten, hvor det dog hjalp en smule da jeg lærte at ligge ned og amme.

Da han var ca. 2 mdr. skulle jeg skrive eksamens opgave og spurgte der SP om det var okay at min mor gav en enkelt flaske med MME, så jeg kunne bruge en formiddag på at skrive. Da han kom hjem var min mor totalt afslappet, drengen havde sovet næsten 3 timer og var glad og tilpas

Det prøvede vi så igen dagen efter med samme resultat. Og så tog vi ret hurtigt beslutningen om at droppe amingen.... Vi fik en helt anden glad og rolig dreng, der hurtigt fik en rytme og sov længere lure.

Så inden han var 3 mdr. havde jeg trappet ud af amingen og min produktion faldte hurtigt, så tror heller ikke der var så meget krudt i det.

Med lillesøster valgte vi amning fra fra fødslen, pga. forløbet med storebror. Det har jeg haft det rigtig fint med og vi har aldrig fortrudt det. Blev nok rigtig vild med det der amning

Anmeld

11. oktober 2014

Blop2

Vores datter bliver 2 måneder på mandag og har fået flaske fra hun blev født.

hun får den sidste flaske på 150 ml. kl. 19.30-20.30 og så vågner hun først igen kl. Ca. 05.30. 

Begge vores børn har fået flaske, og ingen af dem har haft problemer med maven.

Anmeld

11. oktober 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg havde en pige jeg ammede som nærmest ikke sov 2 dage i træk og bare skreg og skreg 

så fik hun er flaske og sov så lige 8 timer i streg og ja hun startede på flaske da hun var 6uger og nu er hun 6mdr og har sovet hele natten siden hun var 7uger gammel nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.