san skriver:
Hvad var der med amningen, siden det ikke kørt super godt??? Hvis jeg må være så nysgerrig
Det må du gerne 
Jamen det gjorde rigtig ondt for det første, og det gjorde det også efter 2 mdr. Han græd og skreg rigtig meget de første par måneder. Han spiste hele tiden, eller kunne kun finde bare en lille smule ro når han spiste, eller blev vugget i armene. Han sov sjældent mere end en time af gangen også om natten, hvor det dog hjalp en smule da jeg lærte at ligge ned og amme.
Da han var ca. 2 mdr. skulle jeg skrive eksamens opgave og spurgte der SP om det var okay at min mor gav en enkelt flaske med MME, så jeg kunne bruge en formiddag på at skrive. Da han kom hjem var min mor totalt afslappet, drengen havde sovet næsten 3 timer og var glad og tilpas 
Det prøvede vi så igen dagen efter med samme resultat. Og så tog vi ret hurtigt beslutningen om at droppe amingen.... Vi fik en helt anden glad og rolig dreng, der hurtigt fik en rytme og sov længere lure.
Så inden han var 3 mdr. havde jeg trappet ud af amingen og min produktion faldte hurtigt, så tror heller ikke der var så meget krudt i det.
Med lillesøster valgte vi amning fra fra fødslen, pga. forløbet med storebror. Det har jeg haft det rigtig fint med og vi har aldrig fortrudt det. Blev nok rigtig vild med det der amning 
Anmeld