Forsikring til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

Mother-love

Frk_Louise skriver:

Ja, sygeforsikring Danmark er jo "bare" til medicin, almindelige tandlægetjek osv..  Var bare i tvivl om hun går ind under min eller om hun skulle have sin egen.. 

Så du har ikke ulykkesforsikring/børneforsikring på hende? Eller hvad det nu kaldes.. 

Det er jo nemlig lige det, vi satser på! At spare lidt penge ved at samle dem allesammen et sted.

Jo har også en ulykkesforsikring på hende igennem Danmark.

tror de har samarbejde med if forsikring. 

Og hun er gratis ved det alm. Danmark. Altså det til medicin og den slags. 

Den ulykkesforsikring jeg har tegnet på min datter kører bare igennem Danmark. Det var et eller andet tilbud jeg fik den gang jeg meldte hende på min Danmark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Mettefpigen

Ved min forsikring er Lukas og jeg forsikret med alt og det bliver ca 600 kr om måneden...

Anmeld

10. oktober 2014

Julemusen

Frk_Louise skriver:

Det er jo slet slet ikke så mange penge, som jeg havde troet!

Ved du hvilken dækning, man får så? 

Det står på deres hjemmeside 

Vi er lige skiftet fra Tryg til IF

Ved IF har vi ekstra tandforsikring til barnet er 25 år. Begravelseshjælp og ulykke forsikring medlem dækning på 1000000. Man kan for 800 kr opgradere til en højere forsikringsklasse som dække flere ting.den har vi dog ikke men overvejer det 

Anmeld

10. oktober 2014

missehxx

Min søn er gratis i danmark.

Så er han ulykkesforsikret hos topdanmark for 68 kr om måneden

Anmeld

10. oktober 2014

CaWi

Frk_Louise skriver:

Hvor er du forsikret?  Hvis jeg må spørge.

Vi havde forsikring hos tryg, men har fået samme dækning hos lokal forsikring. 

Anmeld

10. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Erik har fået en børneforsikring hos IF der dækker ALT, lige fra hvis han gerne vil dyrke ekstrem sport når han er lidt ældre til at hvis tanden han slog et stykke af giver problemer senere...

Den koster 180 kr om måneden.

Det er med højeste udbetaling i strakspræmie som er hvis han f.eks. ryger i koma eller andre tidspunkter hvor man kunne have brug for at få penge til medicin/udstyr ud førend de har afgjort hvor meget han er skadet for...

Det synes jeg er en stor tryghed at vide at der er penge fra dag 1 til at vi kan holde fri fra evt. arbejde osv uden at skulle frygte økonomien ryger i graven...

Vores er ret billig da vi har samlet vores forsikringer hos IF og får rabat gennem Ford

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.