Forsikring til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
15 svar
7 synes godt om
9. oktober 2014

Frk_Louise

Mig og min kæreste er igang med at samle vores forsikringer hos et enkelt selskab i stedet for tre..  

Og så kom vi til at snakke om forsikring til baby, når hun nu kommer. Prøvede at Google lidt, men synes ikke helt jeg fandt noget brugbart!

Hvordan har i andre forsikret jeres børn? Hos hvilket selskab? Med hvilken dækning? Og til hvilken pris? 

Og er ens børn ikke dækket ind under ens egen Sygeforsikring Danmark indtil de bliver 18 år?

Håber der sidder nogen derude, der kan hjælpe.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Mother-love

Altså hvis du er medlem af Danmark. Skal du blot melde dit barn ind under din dk. Det er gratis. Men det er ikke en forsikring på andet end end de dækker noget af medicinen osv.

jeg har en forsikring på Isabella under Danmark udover den alm. Som dækker hendes medicin hvis hun bliver syg.

og her giver jeg tror det er omkring 300 hver tredie mdr. 

Ved faktisk ikke hvad det koster at have en børneforsikring ved et alm forsikringsselskab. 

Men synes du skal prøve og høre hvad det koster ved det selskab i har valgt at samle jeres forsikringer i. For der er sikkert også rabat at hente.

Anmeld

9. oktober 2014

Frk_Louise

Altså hvis du er medlem af Danmark. Skal du blot melde dit barn ind under din dk. Det er gratis. Men det er ikke en forsikring på andet end end de dækker noget af medicinen osv.

jeg har en forsikring på Isabella under Danmark udover den alm. Som dækker hendes medicin hvis hun bliver syg.

og her giver jeg tror det er omkring 300 hver tredie mdr. 

Ved faktisk ikke hvad det koster at have en børneforsikring ved et alm forsikringsselskab. 

Men synes du skal prøve og høre hvad det koster ved det selskab i har valgt at samle jeres forsikringer i. For der er sikkert også rabat at hente.

Ja, sygeforsikring Danmark er jo "bare" til medicin, almindelige tandlægetjek osv..  Var bare i tvivl om hun går ind under min eller om hun skulle have sin egen.. 

Så du har ikke ulykkesforsikring/børneforsikring på hende? Eller hvad det nu kaldes.. 

Det er jo nemlig lige det, vi satser på! At spare lidt penge ved at samle dem allesammen et sted.

Anmeld

10. oktober 2014

Vik

Check hos forsikringen. Vi har selv en ulykkeforsikring og børn under 2 år bliver dækket af vores gratis( nogle steder har jeg hørt at det er børn under 1 år)

Anmeld

10. oktober 2014

CaWi

Vores dreng er dækket af min ullykkes forsikring til han er tre år. Herfra skal han have sin egen, hvilket også børnehaverne heromkring vil have. 

Mht til danmark, så er han meldt ind under min police, som gælder indtil han er 18 år 

Anmeld

10. oktober 2014

Julemusen

Ved IF forsikring er barnet dækket af morens ulykkesforsikring det første år. Dernæst koster det 358 kr om året for ulykkesforsikring.

Ved Tryg betaler man Ca 800 kr for børnenes ulykkesforsikring som gælder alle ens børn 

Anmeld

10. oktober 2014

Frk_Louise

CAWI skriver:

Vores dreng er dækket af min ullykkes forsikring til han er tre år. Herfra skal han have sin egen, hvilket også børnehaverne heromkring vil have. 

Mht til danmark, så er han meldt ind under min police, som gælder indtil han er 18 år 

Hvor er du forsikret?  Hvis jeg må spørge.

Anmeld

10. oktober 2014

Frk_Louise

Kitty-Katten skriver:

Ved IF forsikring er barnet dækket af morens ulykkesforsikring det første år. Dernæst koster det 358 kr om året for ulykkesforsikring.

Ved Tryg betaler man Ca 800 kr for børnenes ulykkesforsikring som gælder alle ens børn 

Det er jo slet slet ikke så mange penge, som jeg havde troet!

Ved du hvilken dækning, man får så? 

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Mig og min kæreste er igang med at samle vores forsikringer hos et enkelt selskab i stedet for tre..  

Og så kom vi til at snakke om forsikring til baby, når hun nu kommer. Prøvede at Google lidt, men synes ikke helt jeg fandt noget brugbart!

Hvordan har i andre forsikret jeres børn? Hos hvilket selskab? Med hvilken dækning? Og til hvilken pris? 

Og er ens børn ikke dækket ind under ens egen Sygeforsikring Danmark indtil de bliver 18 år?

Håber der sidder nogen derude, der kan hjælpe.. 

Vores er automatisk og gratis med i vores forsikring

Anmeld

10. oktober 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Vores er automatisk og gratis med i vores forsikring

Er det så også indtil de bliver 1, 2 eller 3?  Og hvor er i forsikret henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.