Hjælp hvad kan de forlange :((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
15 svar
2 synes godt om
8. oktober 2014

Anonym trådstarter

hej piger

det her bliver lidt rodet men håber der er nogen der kan hjælpe..

sagen er den jeg er blevet 25 her i sep og er for 6 mdr siden flyttet sammen med en mand.

han bliver i december mdr kørt ned er blevet skilt har har tiderliger brud i rykken 6 diskus og nu to ny brud i nakken..

han har et årlig personlig indkomst på ca 75 000 han får mellem 40 tids pension

hans firma ligger fra i år begrund af uheld i underskud

jeg har været sygmeldt i 1. 5 år begrund af alvorlig sygdom har to små børn..

nu til sp.. hvad kan de enlig forlange ned på kommunen kan de forlange han skal forsøge mig selv om han ikke kan er der nogen der kender til hvad jeg kan gøre de vil ikke svare mig på nogen og ved slet ikke om de kan forlange alt det de gør..

skal os siges han kan på ingen måder låne flere penge og det kan jeg heller ikke..

men jeg står nu med to små børn og ingen penge og de gør alt for at trække det hele ud kræver regnskap hver mdr og jeg har ikke 2200 i timen til der er en der kan lave det i hver mdr...

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig

og ellers spørg lidt ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jamen, får du kontanthjælp, sygedagpenge eller hvilken indkomst har du? 

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jamen, får du kontanthjælp, sygedagpenge eller hvilken indkomst har du? 

jamen ind jeg blev 25 fik jeg kontanthjælp men er syg

Anmeld

8. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

jamen ind jeg blev 25 fik jeg kontanthjælp men er syg

Hvad får du så nu?

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvad får du så nu?

jeg har i denne mdr ikke fået noget endnu og derfor skriver jeg her ind da jeg ikke ved hvad jeg har rat  til og enlig ikke helt kan finde ud af det..

Anmeld

8. oktober 2014

Nystart

Jeg er ret sikker på at grunden til du ikke har fået noget er fordi at han netop skal forsørge jer...

Han har høj indtægt, et firma mm de kigger ikke op om den er i minus.... 

Anmeld

8. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Synes det er lidt forvirrende beskrevet omkring hvad din kæreste har af indkomst.

Men mit bud vil også være, at grunden til du ikke får noget udbetalt nu, er at han skal forsørge jer, da I kommer under gensidig forsørgerpligt eftersom I begge er fyldt 25 år.

Anmeld

8. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nystart skriver:

Jeg er ret sikker på at grunden til du ikke har fået noget er fordi at han netop skal forsørge jer...

Han har høj indtægt, et firma mm de kigger ikke op om den er i minus.... 

Er 75.000 om året høj indtægt?? Det tror jeg næppe er nok til at forsørge en familie på 4 

Anmeld

8. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jamen de kræver regnskab fra dig? Eller mener du de kræver regnskab i forhold til din kærestes firma?

Hvis din kæreste tjener over et vis beløb om måneden, så har han desværre pligt til at forsøge dig. Du har henvendt dig til din sagsbehandler på kommunen? 

Anmeld

8. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor spørge du ikke bare din sagsbehandler hvorfor du ikke har fået nogen penge? 

Mht. at skrive regnskab - brug en aften på at skrive alle faste og udgifter ned. Det tager højst en halv time. Og ellers gemmer du bare kvitteringer på alt og finder ud af hvor meget du bruger til husholdningen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.